Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Výkonný asistent manažérov vo výrobnej spoločnosti
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Nitra
Nitriansky kraj, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - zahraničného investora z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú prevádzku v Nitre, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 2-3 ročnými skúsenosťami na podobnej/rovnakej pozícii z medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Na tejto pozícii budete zodpovedný za:
- organizáciu pracovných ciest manažérov a ich tímu (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie ich kalendárov, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov a ich tímu pri rôznych projektoch,
- spracovanie faktúr podľa potreby,
- kontrolu stavu kancelárskych potrieb a príp. objednávanie tovaru podľa potreby.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!
Na tejto pozícii budete zodpovedný za:
- organizáciu pracovných ciest manažérov a ich tímu (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie ich kalendárov, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov a ich tímu pri rôznych projektoch,
- spracovanie faktúr podľa potreby,
- kontrolu stavu kancelárskych potrieb a príp. objednávanie tovaru podľa potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný kandidát má:
- min. 2-3ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej spoločnosti - ideálne ako asistent zahraničného manažéra,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- vynikajúce komunikačné zručnosti,
- zmysel pre detail, iniciatívnosť, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny pracovať pod stresom.
- min. 2-3ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej spoločnosti - ideálne ako asistent zahraničného manažéra,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- vynikajúce komunikačné zručnosti,
- zmysel pre detail, iniciatívnosť, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny pracovať pod stresom.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2617158
Dátum zverejnenia: 20.3.2017
2017-03-20
lokalita: Nitriansky kraj, okres Nitra Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO