Výkonný asistent manažérov vo výrobnej spoločnosti

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Nitriansky kraj, okres Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta - zahraničného investora z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú prevádzku v Nitre, hľadáme šikovného a skúseného kandidáta/tku s aktívnou znalosťou anglického jazyka a min. 2-3 ročnými skúsenosťami na podobnej/rovnakej pozícii z medzinárodnej spoločnosti.
Ak hľadáte zmenu a ste typ človeka, ktorý má rád dynamické pracovné prostredie, rád veci organizuje a zabezpečuje a nebaví ho stereotypná práca, táto pozícia je to pravé pre Vás!

Na tejto pozícii budete zodpovedný za:
- organizáciu pracovných ciest manažérov a ich tímu (rezervovanie hotelov, leteniek a pod.) a následné spracovanie súvisiacich cestovných výdavkov,
- riadenie ich kalendárov, organizáciu stretnutí a rezerváciu konferenčných miestností,
- vybavovanie korešpondencie a telefonátov týkajúcich sa širokej škály pracovných úloh,
- prípravu podkladov a prezentácií v programoch Microsoft Word & Microsoft PowerPoint,
- administratívnu podporu manažérov a ich tímu pri rôznych projektoch,
- spracovanie faktúr podľa potreby,
- kontrolu stavu kancelárskych potrieb a príp. objednávanie tovaru podľa potreby.

Zamestnanecké výhody, benefity

Náš klient Vám ponúka istotu stabilného zamestnania a širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov

Našim klientom je nový investor z oblasti automobilovej výroby, ktorý zakladá novú výrobnú prevádzku v Nitre.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidát má:
- min. 2-3ročné relevantné skúsenosti z rovnakej/podobnej pozície z veľkej spoločnosti - ideálne ako asistent zahraničného manažéra,
- pokročilú znalosť programov balíčka MS Office Suite,
- schopnosť vhodne zaobchádzať s veľmi citlivými údajmi,
- anglický jazyk na aktívnej úrovni - schopnosť dorozumieť sa s rodenými anglicky hovoriacimi klientmi je samozrejmosť,
- vynikajúce komunikačné zručnosti,
- zmysel pre detail, iniciatívnosť, zodpovednosť a schopnosť dodržiavať stanovené termíny pracovať pod stresom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2617158  Dátum zverejnenia: 20.3.2017