Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Máš rád komunikáciu s ľuďmi, appkové vychytávky a ovládaš anglický a bulharský/ruský/ukrajinský/holandský jazyk? - Podpora v oblasti bankovníctva

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislava
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ak máš rád komunikáciu s ľuďmi a appkové vychytávky, ovládaš anglický a bulharský / ruský/ ukrajinský/ holandský na vynikajúcej úrovni, ktorý chceš využívať na dennej báze, rozhodne čítaj ďalej! Náš klient v súčasnosti hľadá šikovných špecialistov na ich nový, stále sa vyvíjajúci web-based portál. Tvojou náplňou práce by mohlo byť:

• riešenie technických a funkčných problémov s portálom
• zriaďovanie portálu korporátnym klientom
• Udržiavanie kontaktu s klientmi a business partnermi / podielnikmi a informovanie ich o vývoji ich žiadostí
• Navrhovanie inovácií produktu na minimalizovanie počtu žiadostí o podporu (nové funkcie produktu)
• Vytváranie procesných manuálov
• Zodpovednosť za úspešné vybavenie klientov
• Podpora interných kolegov (na globálnej úrovni) pri spracovávaní dát získaných prostredníctvom rôznych kanálov v rámci interného softvéru
• Starostlivosť o zhromažďovanie, registráciu a správne spracovanie potrebných údajov
• Denná práca s PC, tabletom i Androidom
Iné výhody
- Množstvo finančných a nefinančných benefitov
- Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Mladý a dynamický kolektív
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Holandský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Bulharský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Ruský jazyk - Pokročilý (C1) alebo
Ukrajinský jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pošli svoj životopis ak spĺňaš nasledovné kritériá:
• plynulá znalosť anglického + bulharského/ ruského/ ukrajinského/ holandského jazyka
• Skúsenosti v klientskom servise
• Trpezlivosť, pozornosť, jasná komunikácia, pozitívny "can do" prístup
• Výborné administratívne zručnosti (skúsenosti s aplikáciami MS Office Word a Excel)
• Flexibilita, orientácia na výsledky a tímový duch, schopnosť pracovať v dynamickom meniacom sa prostredí, odolnosť voči stresu
• Pre uchádzačov o prácu z krajín mimo EÚ je potrebné pracovné povolenie!
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s. r. o.
Digital Park III, Einsteinova 19
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Kornélia Šebová
Tel.: 421 2 5363 0223
E-mail: poslať životopis
 
Poslať spoločnosti životopis
ID: 2494968   Dátum zverejnenia: 11.11.2016