Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Špecialista – Podpora Koncových Užívateľov
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta, svetovú jednotku v platobných technológiách, hľadáme skúseného administrátora, ktorý bude zodpovedný 2nd Level Podporu koncových užívateľov podľa ITIL procesov Incident, Change a Problem management.
Úspešný kandidát na tejto pozícii:
- Monitoruje a kontroluje technologické zariadenia, HW a SW vybavenie užívateľov
- Vykonáva 2nd Level analýzu situácie a aplikuje štandardné techniky a procedúry na identifikovanie, zistenie korelácie a odstránenie vzniknutých problémov, incidentov alebo požiadaviek
- Zabezpečuje stabilnú prevádzku a možnosť maximálneho využitia IT zariadení a systémov
- Prevádzkuje a monitoruje systémové konzoly a periférne zariadenia
- Rieši problémy a obnovuje prevádzku bežne dostupných IT služieb a periférnych zariadení
- Eskaluje komplexné problémy na príslušné tímy IT podpory
- Pracuje v tímovom prostredí a vykonáva pridelené úlohy
Úspešný kandidát na tejto pozícii:
- Monitoruje a kontroluje technologické zariadenia, HW a SW vybavenie užívateľov
- Vykonáva 2nd Level analýzu situácie a aplikuje štandardné techniky a procedúry na identifikovanie, zistenie korelácie a odstránenie vzniknutých problémov, incidentov alebo požiadaviek
- Zabezpečuje stabilnú prevádzku a možnosť maximálneho využitia IT zariadení a systémov
- Prevádzkuje a monitoruje systémové konzoly a periférne zariadenia
- Rieši problémy a obnovuje prevádzku bežne dostupných IT služieb a periférnych zariadení
- Eskaluje komplexné problémy na príslušné tímy IT podpory
- Pracuje v tímovom prostredí a vykonáva pridelené úlohy
Zamestnanecké výhody, benefity
- Nadštandardné finančné ohodnotenie
- Príspevok na DDS
- Životné a úrazové poistenie
- Možnosť využiť 5 sick-days ročne
- Plne hradenú PN až 25 dní v roku
- Zdravotná starostlivosť v súkromných klinikách
- Relokačný príspevok pre mimo-bratislavských kandidátov
- Súkromnú kreditnú kartu bez poplatkov
- Iné benefity zahŕňajúce kurzy AJ, e-learning a on-line vzdelávacie kurzy, referenčný program a mnoho ďalších výhod
- Príspevok na DDS
- Životné a úrazové poistenie
- Možnosť využiť 5 sick-days ročne
- Plne hradenú PN až 25 dní v roku
- Zdravotná starostlivosť v súkromných klinikách
- Relokačný príspevok pre mimo-bratislavských kandidátov
- Súkromnú kreditnú kartu bez poplatkov
- Iné benefity zahŕňajúce kurzy AJ, e-learning a on-line vzdelávacie kurzy, referenčný program a mnoho ďalších výhod
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie: Stredoškolské alebo vysokoškolské v oblasti IT
- Jazyky: Anglický jazyk – Advanced
- Dobrá znalosť procesu Incident Management v IT organizácii
- Dobrá celková znalosť informačných technológií, najmä UNIX, Windows, Networks a Telco
- Základná znalosť ITIL procesov Incident, Change a Problem Management
- Práca na zmeny
- Jazyky: Anglický jazyk – Advanced
- Dobrá znalosť procesu Incident Management v IT organizácii
- Dobrá celková znalosť informačných technológií, najmä UNIX, Windows, Networks a Telco
- Základná znalosť ITIL procesov Incident, Change a Problem Management
- Práca na zmeny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2424868
Dátum zverejnenia: 5.2.2016
2016-02-05
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Servisný inžinier, Servisný technik, Systémový administrátor, Systémový inžinier Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou