Špecialista IT Prevádzky – Incidedent a Problem Management

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, globálneho lídra v produkcii plynov pre technické, priemyselné a medicínske využitie, hľadáme pre bratislavské IT vedenie skúseného špecialistu na prevádzku .NET a HTML5 aplikácií.

Úspešný kandidát na tejto pozícii:
- Je zodpovedný za denno-dennú prevádzku nástroja (global pricing tool)
- Riadi Incident a Problem management pre príslušné služby
- Plánuje nové dodávky a zmeny v službe (približne 4x ročne)
- Manažuje nové inštalácie a riadi externých vendorov pri inštalácii
- Komunikuje s biznis vlastníkmi a je kontaktná osoba v prípade eskalácií
- Udržiava technickú dokumentáciu k aplikácii
- Podieľa sa na návrhoch zmien vedúcim k zefektívneniu prevádzky aplikácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- Nadštandardné finančné ohodnotenie
- Možnosť osobnostného a profesionálneho rastu
- Práca v dynamickom kolektíve
- Ultra flexibilný pracovný čas
- Ďalšie finančné a nefinančné benefity budú spresnené na pracovnom pohovore

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Základná znalosť ITIL Operations procesov
- Technická znalosť príslušných technológií a platforiem (prevádzka .NET a HTML 5 aplikácie)
- Dobrá znalosť Incindent, Problem a Change Management procesov
- Schopnosť práce v medzinárodnom prostredí
- Strategické myslenie
- Skúsenosť s riadením dodávateľov z tretích strán

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2339567  Dátum zverejnenia: 24.11.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou