Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Koordinátor ľudských zdrojov vo výrobe s bulharským jazykom

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme šikovného koordinátora, odhodlaného viesť našich dočasne pridelených zamestnancov. My ti ponúkame stabilnú a dlhodobú prácu v oblasti ľudských zdrojov, získanie nových pracovných skúseností, zaučenie a náhľad do práce profesionálov v oblasti recruitmentu a personálnej administratívy.

- riadenie, vedenie a motivácia našich dočasne pridelených zamestnancov vo výrobných spoločnostiach
- pomoc s náborom podľa požiadaviek našich klientov
- telefonický a emailový kontakt so záujemcam o prácu a zahraničnými partnermi
- selekcia životopisov podľa podmienok prijatia na jednotlivé pozície
- organizácia vstupných pohovorov s kandidátmi
- príprava podkladov pre vyhotovenie pracovných zmlúv a dokumentov
- komunikácia s kandidátmi ohľadom organizácie nástupov, následný "induction" u klienta, podpora zamestnancov u klienta
- správa databázy kandidátov
- rozvíjanie dobrých a trvalých vzťahov s kandidátmi dočasne prideľovanými ku klientom
- komunikácia s ubytovňami
- ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou
Termín nástupu
ASAP
Iné výhody
* príležitosť získať pracovné skúsenosti v najväčšej personálnej spoločnosti
* možnosť kariérného rastu

* mobilný telefón a notebook
* služobné vozidlo - aj na súkromné účely
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Informácie o výberovom konaní
Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky a budú pozvaní na osobný pohovor. Ďakujeme.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Bulharský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
* záujem o prácu v oblasti recruitmentu
* aktívny šofér
* ochota učiť sa
* komunikačné a manažérske zručnosti
* proaktivita a samostatnosť
* tímový hráč
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
 
ID: 2317633   Dátum zverejnenia: 3.11.2016