Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Máte aspoň 6 mesačnú skúsenosť v zákazníckom servise? Pomôžte rozbehnúť nový tím podpory zákazníkov v bankovom sektore!
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte uplatnenie v oblasti zákazníckeho servisu, máte minimálne ž mesačnú skúsenosť a chcete aktívne využívať cudzie jazyky? Náš klient, ktorý poskytuje bankové služby pre korporátnu klientelu v medzinárodnom prostredí ponúka možnosť podieľať sa na vytvorení nového produktu a tímu špecialistov podpory korporátnych zákazníkov v centre zdieľaných služieb v Bratislave.
Náplň práce:
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi
• Zodpovednosť za spokojnosť zákazníkov spoločnosti
• Pomoc zákazníkom pri využívaní služieb spoločnosti - najmä internetovej klientskej aplikácie
• Práca s databázou spoločnosti
• Spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov a navrhovanie riešení pre klientov
• Podávanie informácii o spoločnosti
• Rôzne úlohy podľa špecifikácie úprojektov
• Reporting
Náplň práce:
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi
• Zodpovednosť za spokojnosť zákazníkov spoločnosti
• Pomoc zákazníkom pri využívaní služieb spoločnosti - najmä internetovej klientskej aplikácie
• Práca s databázou spoločnosti
• Spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov a navrhovanie riešení pre klientov
• Podávanie informácii o spoločnosti
• Rôzne úlohy podľa špecifikácie úprojektov
• Reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v úspešnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Zaujímavé finančné a nefinančné benefity spoločnosti
• Možnosť dlhodobého profesného rastu
• Školenia a rozvoj zamestnancov a iné
• Zaujímavé finančné a nefinančné benefity spoločnosti
• Možnosť dlhodobého profesného rastu
• Školenia a rozvoj zamestnancov a iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je medzinárodne pôsobiaca banka so zameraním na korporátnu klientelu.
Našim klientom je medzinárodne pôsobiaca banka so zameraním na korporátnu klientelu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívna znalosť nemeckého a anglického jazyka (na úrovni B2 až C1)
• Orientácia na zákazníka
• Práca s počítačom (MS Office)
• skúsenosti v zákazníckom servise v cudzích jazykoch minimálne 6 mesiacov a motivácia naďalej pracovať v tejto oblasti
• Komunikačné zručnosti
• Príjemné vystupovanie
• Orientácia na zákazníka
• Práca s počítačom (MS Office)
• skúsenosti v zákazníckom servise v cudzích jazykoch minimálne 6 mesiacov a motivácia naďalej pracovať v tejto oblasti
• Komunikačné zručnosti
• Príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2294860
Dátum zverejnenia: 25.11.2015
2015-11-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO