Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník back office oddelenia v oblasti zahraničného obchodu - angličtina
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť so zameraním na vrátenie daní z nákupu v zahraničí so zabehnutým centrom zdieľaných služieb v Bratislave, ktoré administratívne podporuje viaceré európske aj ázijské krajiny.
Do tímu Back office špecialistov - oddelenie kvality - hľadáme nových kolegov, ktorí sa budú podieľať na týchto úlohách:
- práca s dátami, porovnávanie výstupov z ibých oddelení, štatistiky, používanie MS Excel na dennej báze
- kontrola kvality - správnosti vyplnenia formulárov na vrátenie dane na obchodných miestach, na pobočkách spoločnosti a v centrále
- analýzy najčastejších chýb, návrhy na zlepšenie procesu a zníženie chybovosti
- spolupráca s kolegami na spoločných úlohách
- administratívne úlohy podľa zadania nadriadeného
- aktívna práca s anglickým jazykom v písomnej a čiastočne ústnej forme
Do tímu Back office špecialistov - oddelenie kvality - hľadáme nových kolegov, ktorí sa budú podieľať na týchto úlohách:
- práca s dátami, porovnávanie výstupov z ibých oddelení, štatistiky, používanie MS Excel na dennej báze
- kontrola kvality - správnosti vyplnenia formulárov na vrátenie dane na obchodných miestach, na pobočkách spoločnosti a v centrále
- analýzy najčastejších chýb, návrhy na zlepšenie procesu a zníženie chybovosti
- spolupráca s kolegami na spoločných úlohách
- administratívne úlohy podľa zadania nadriadeného
- aktívna práca s anglickým jazykom v písomnej a čiastočne ústnej forme
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť zameraná na vrátenie daní z nákupu v zahraničí.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť zameraná na vrátenie daní z nákupu v zahraničí.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- ukončené stredoškolské vzdelanie
- prax s administratívnou prácou, prácou s dátami
- MS Excel - pokročilý
- veľmi dobré komunikačné aj písomné vyjadrovacie schopnosti v anglickom jazyku
- orientácia na detail, zodpovednosť za zverené úlohy, multitasking
- schopnosť pracovať v tíme
- ukončené stredoškolské vzdelanie
- prax s administratívnou prácou, prácou s dátami
- MS Excel - pokročilý
- veľmi dobré komunikačné aj písomné vyjadrovacie schopnosti v anglickom jazyku
- orientácia na detail, zodpovednosť za zverené úlohy, multitasking
- schopnosť pracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2283015
Dátum zverejnenia: 9.10.2015
2015-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Controller, Risk specialist Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO