Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista kontroly interných procesov - financie a poisťovníctvo
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - jednu z najúspešnejších globálnych spoločností vo finančnom sektore s unikátnym zameraním, ktorá je veľmi perspektívnym zamestnávateľom a ponúka jedinečné výzvy a kariérne možnosti - hľadáme kolegov do menšieho tímu špecialistov kontroly interných procesov.
Náplň práce:
- zastrešovanie interného procesu v rámci spoločnosti z operatívneho a administratívneho pohľadu
- dohľad nad správnosťou a úplnosťou potrebnej dokumentácie
- komunikácia s pobočkami a manažérmi v zahraničí za účelom overenia/doplnenia informácií
- analýza a kontrola obsahu interných zmlúv a procesov
- práca s internými toolmi, kooperácia s členmi tímu, reporting
Náplň práce:
- zastrešovanie interného procesu v rámci spoločnosti z operatívneho a administratívneho pohľadu
- dohľad nad správnosťou a úplnosťou potrebnej dokumentácie
- komunikácia s pobočkami a manažérmi v zahraničí za účelom overenia/doplnenia informácií
- analýza a kontrola obsahu interných zmlúv a procesov
- práca s internými toolmi, kooperácia s členmi tímu, reporting
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poisťovníctvo
Našim klientom je jedna z najúspešnejších globálnych spoločností vo finančnom sektore s unikátnym zameraním, ktorá je veľmi perspektívnym zamestnávateľom a ponúka jedinečné výzvy a kariérne možnosti.
Našim klientom je jedna z najúspešnejších globálnych spoločností vo finančnom sektore s unikátnym zameraním, ktorá je veľmi perspektívnym zamestnávateľom a ponúka jedinečné výzvy a kariérne možnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky na uchádzača:
- ukončené vysokoškolské vzdelanie v ekonomickej alebo finančnej oblasti
- skúsenosti s prácou v medzinárodnej spoločnosti a komunikáciou na odbornej úrovni v anglickom jazyku, vítaná je skúsenosť s prácou pre vyšší manažment
- 3+ rokov skúseností v oblastiach ako kontrola zmlúv/kontrola interných procesov/reportingový špecialista/finančný analytik/interný auditor procesov a podobne
- aktívna angličtina - na úrovni B2 a lepšie, dobré vyjadrovacie schopnosti v ústnej aj písomnej forme
- MS Excel - pokročilý - praktické skúsenosti s: Vlookup, kontingenčné tabuľky (pivot), komplexné analýzy
- ukončené vysokoškolské vzdelanie v ekonomickej alebo finančnej oblasti
- skúsenosti s prácou v medzinárodnej spoločnosti a komunikáciou na odbornej úrovni v anglickom jazyku, vítaná je skúsenosť s prácou pre vyšší manažment
- 3+ rokov skúseností v oblastiach ako kontrola zmlúv/kontrola interných procesov/reportingový špecialista/finančný analytik/interný auditor procesov a podobne
- aktívna angličtina - na úrovni B2 a lepšie, dobré vyjadrovacie schopnosti v ústnej aj písomnej forme
- MS Excel - pokročilý - praktické skúsenosti s: Vlookup, kontingenčné tabuľky (pivot), komplexné analýzy
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2283014
Dátum zverejnenia: 9.10.2015
2015-10-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Interný audítor, Referent správy zmlúv, Špecialista reportingu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO