Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis v oblasti korporátneho bankovníctva - nemčina a angličtina
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - stabilnú zahraničnú banku so zameraním na korporátnu klientelu hľadáme pracovníkov zákazníckeho servisu s anglickým a nemeckým jazykom.
Náplň práce:
- Práca na pasívnej telefónnej linke banky - nejedná sa o ponúkanie produktov ani predaj služieb, ale odpovedanie na otázky klientov
- Komunikácia so zahraničnými klientami banky ohľadom služieb a produktov
- Poradenstvo klientom v rámci portfólia služieb banky
- Komunikácia s ďalšími back office oddeleniami, práca s databázou, administratívne úlohy
Náplň práce:
- Práca na pasívnej telefónnej linke banky - nejedná sa o ponúkanie produktov ani predaj služieb, ale odpovedanie na otázky klientov
- Komunikácia so zahraničnými klientami banky ohľadom služieb a produktov
- Poradenstvo klientom v rámci portfólia služieb banky
- Komunikácia s ďalšími back office oddeleniami, práca s databázou, administratívne úlohy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Našim klientom je stabilná zahraničná banka so zameraním na korporátnu klientelu, ktorá v Bratislave už niekoľko rokov prevádzkuje administratívne podporné centrum.
Našim klientom je stabilná zahraničná banka so zameraním na korporátnu klientelu, ktorá v Bratislave už niekoľko rokov prevádzkuje administratívne podporné centrum.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- ukončené vzdelanie a minimálne 6 mesiacov praxe v oblasti podpory zákazníkov (customer care/servis, help desk, call centrum)
- Základná znalosť a prehľad v oblasti bankových produktov a služieb a záujem odborne sa vzdelávať v tejto oblasti
- Jazykové znalosti: Anglický A Nemecký jazyk - aktívna a plynulá komunikácia so zákazníkom v oboch jazykoch
- Orientácia na zákazníka, skúsenosti s prácou s ľuďmi, komunikačné schopnosti
- ukončené vzdelanie a minimálne 6 mesiacov praxe v oblasti podpory zákazníkov (customer care/servis, help desk, call centrum)
- Základná znalosť a prehľad v oblasti bankových produktov a služieb a záujem odborne sa vzdelávať v tejto oblasti
- Jazykové znalosti: Anglický A Nemecký jazyk - aktívna a plynulá komunikácia so zákazníkom v oboch jazykoch
- Orientácia na zákazníka, skúsenosti s prácou s ľuďmi, komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2278929
Dátum zverejnenia: 9.11.2015
2015-11-09
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Klientský pracovník, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO