Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Home office - telefonická podpora klientov v nemeckom jazyku - nástup 01.10.2015
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.10.2015
01.10.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu na plný úväzok a chcete pracovať z domu? Ovládate nemecký jazyk na aktívnej úrovni (C1, dorozumiete sa s rodenými hovorcami) a zaujíma Vás oblasť administratívy?
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na plný úväzok z domu
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienky:
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2247912
Dátum zverejnenia: 11.9.2015
2015-09-11
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.