Home office z akejkoľvek lokality – nemčina a angličtina – Administratívny pracovník

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáte prácu na plný úväzok a chcete pracovať z domu? Ovládate nemecký jazyk na aktívnej úrovni (C1, dorozumiete sa s rodenými hovorcami) a zaujíma Vás oblasť administratívy?

Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.

Náplň práce:

- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na plný úväzok z domu
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Podmienky:

- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2247403  Dátum zverejnenia: 10.9.2015