Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Home office z akejkoľvek lokality – nemčina a angličtina – Administratívny pracovník
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáte prácu na plný úväzok a chcete pracovať z domu? Ovládate nemecký jazyk na aktívnej úrovni (C1, dorozumiete sa s rodenými hovorcami) a zaujíma Vás oblasť administratívy?
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu po celom svete v oblasti predaja tovaru spotrebiteľom z rôznych segmentov hľadáme nových kolegov do tímu podpory predaja.
Náplň práce:
- komunikácia s klientmi/predajcami v nemeckom a anglickom jazyku
- riešenie každodenných problémov klientov pri predaji, logistike a skladovaní tovaru
- spolupráca s ostatnými členmi tímu
- administratívna činnosť, zapisovanie údajov do databáz
- aktívna telefonická a e-mailová komunikácia s klientmi
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca na plný úväzok z domu
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
- žiadne náklady na cestovanie: časové ani finančné
- aktívne používanie cudzích jazykov
- stabilné zamestnanie, dobré platové ohodnotenie
- výhody a benefity medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Podmienky:
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
- práca z domu z akejkoľvek lokality (Slovensko aj zahraničie)
- nástup k 01.10.2015 (začiatok školenia)
- spoľahlivé internetové a telefonické pripojenie (zamestnávateľ finančne prispieva na tieto pripojenia, pričom telefonické hovory len prijímate)
- časová flexibilita: práca je na 8 hodinové smeny v rozmedzí od 06:00 do 22:00, vrátane víkendov a sviatkov
- anglický a nemecký jazyk na aktívnej úrovni
- schopnosť pracovať s počítačom
- podmienkou je zúčastniť sa na úvodnom 20-dňovom školení v Bratislave (ubytovanie hradí zamestnávateľ)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2247403
Dátum zverejnenia: 10.9.2015
2015-09-10
lokalita: Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj, Trnavský kraj, Nitriansky kraj, Prešovský kraj, Košický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO