Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista administratívy s francúzskym alebo španielskym jazykom
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Košický kraj
Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme šikovného a motivovaného personalistu s dobrou angličtinou a francúzštinou alebo ruštinou
Náplňou Vašej práce bude:
- kontrola administratívnych úkonov pri nástupe a výstupe zamestnancov
- vedenie personálnej agendy, príprava zmlúv, dodatkov
- popis pracovných miest, kontrola náplne práce
- administratívne spracovanie ročných hodnotiacich pohovorov
- kontrola dát a personálnych zložiek
- analýzy a reportovanie
Požadujeme:
- VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii
- znalosť anglického a francúzskeho, alt. španielského jazyka
- schopnosť tímovo spolupracovať, plánovať a organizovať si prácu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis a slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Náplňou Vašej práce bude:
- kontrola administratívnych úkonov pri nástupe a výstupe zamestnancov
- vedenie personálnej agendy, príprava zmlúv, dodatkov
- popis pracovných miest, kontrola náplne práce
- administratívne spracovanie ročných hodnotiacich pohovorov
- kontrola dát a personálnych zložiek
- analýzy a reportovanie
Požadujeme:
- VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii
- znalosť anglického a francúzskeho, alt. španielského jazyka
- schopnosť tímovo spolupracovať, plánovať a organizovať si prácu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis a slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Hľadáme šikovného a motivovaného špecialistu s dobrou angličtinou a francúzštinou alt. ruštinou
Náplňou Vašej práce bude:
- kontrola administratívnych úkonov pri nástupe a výstupe zamestnancov
- vedenie personálnej agendy, príprava zmlúv, dodatkov
- popis pracovných miest, kontrola náplne práce
- administratívne spracovanie ročných hodnotiacich pohovorov
- kontrola dát a personálnych zložiek
- analýzy a reportovanie
Požadujeme:
- VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii
- znalosť anglického a ruského, alt. francúzskeho jazyka
- schopnosť tímovo spolupracovať, plánovať a organizovať si prácu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis a slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Hľadáme šikovného a motivovaného špecialistu s dobrou angličtinou a francúzštinou alt. ruštinou
Náplňou Vašej práce bude:
- kontrola administratívnych úkonov pri nástupe a výstupe zamestnancov
- vedenie personálnej agendy, príprava zmlúv, dodatkov
- popis pracovných miest, kontrola náplne práce
- administratívne spracovanie ročných hodnotiacich pohovorov
- kontrola dát a personálnych zložiek
- analýzy a reportovanie
Požadujeme:
- VŠ vzdelanie
- prax na podobnej pozícii
- znalosť anglického a ruského, alt. francúzskeho jazyka
- schopnosť tímovo spolupracovať, plánovať a organizovať si prácu
Informácie o výberovom konaní:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis a slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2242204
Dátum zverejnenia: 3.9.2015
2015-09-03
lokalita: Košický kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist, HR Koordinátor, Personalista Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.