Helpdesk operátor s anglickým a francúzskym jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak radi komunikujete v anglickom a francúzskom jazyku, máme pre Vás príležitosť pracovať pre medzinárodnú korporátnu spoločnosť, ktorá pôsobí vo viac ako 40 krajinách sveta.
Ponúkame Vám príležitosť pracovať na pozícii Helpdesk operátor, kde Vašou úlohou nebude predávať produkty, ale odpovedať na otázky klientov, a náplň práce obsahuje:

- Telefonický a e-mailový kontakt so zahraničnými klientmi banky
- Riešenie problémov klientov (nefunguje karta, nevedia sa prihlásiť do internet bankingu, a pod.)
- Komunikácia s ostatnými oddeleniami spoločnosti pri riešení zložitejších prípadov
- Práca s databázou klientov banky
- Dopĺňanie informácií, administratívne úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

- Využívanie jazykov na dennej báze
- Medzinárodné prostredie
- Vzdelávanie (soft skills, hard skills)
- Teambuildingové aktivity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Náš klient je medzinárodná korporátna banka.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Bankovníctvo, ekonomické, technické alebo IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Vzdelanie v odbore Bankovníctvo, alebo ekonomické, technické alebo IT
- Znalosť bankových produktov pre korporátnu klientelu alebo prax v bankovníctve výhodou
- 1,5 - 2 roky skúseností z pozície Customer Care, Customer Support, Helpdes operátor, prípadne podobnej
- Anglický a Francúzsky jazyk na aktívnej úrovni
- Výborná komunikácia, orientácia na zákazníka, asertivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov