Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
IT Project Leader / Site Manager
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.10.2015
15.10.2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho medzinárodného významného klienta v oblasti IT hľadáme nového Team Leadera - Site Managera for IT Managed Services Project. Hľadáme dynamického manažéra, ktorý zastreší kompletný chod tímu.
Project and practice management
- Manage, develop, coach, motivate and lead to success the project team and ensure smooth workflows with back-office organization and functional support units
- Work closely with Delivery & Operational Managers
- Participates & Manages all regular (monthly and quarterly) management business reviews.
- Follow up service delivery metrics (target KPI’s and SLA’s)
- Drive Improvements to the managed service in line with agreed strategy.
- Continually defines ways to increase customer satisfaction
- Follow and ensure achievement of our recruitment plan in terms of quality and delay
- Work closely with country management, International Business Support & Sales team and other business functions and customer globally to develop customer-satisfying service solutions and sustain service leadership position in the industry.
Project accounting & Financials
- Full P&L responsibility for this specific project
- Consolidates and analyzes profitability, revenue, margins, and bill management.
- Be proactive in terms of savings or economy of scales proposed to HP
- Manage the forecasted pipeline
- Ensures that each project meets or exceeds budgeted financial objectives, including revenue and margin
Project and practice management
- Manage, develop, coach, motivate and lead to success the project team and ensure smooth workflows with back-office organization and functional support units
- Work closely with Delivery & Operational Managers
- Participates & Manages all regular (monthly and quarterly) management business reviews.
- Follow up service delivery metrics (target KPI’s and SLA’s)
- Drive Improvements to the managed service in line with agreed strategy.
- Continually defines ways to increase customer satisfaction
- Follow and ensure achievement of our recruitment plan in terms of quality and delay
- Work closely with country management, International Business Support & Sales team and other business functions and customer globally to develop customer-satisfying service solutions and sustain service leadership position in the industry.
Project accounting & Financials
- Full P&L responsibility for this specific project
- Consolidates and analyzes profitability, revenue, margins, and bill management.
- Be proactive in terms of savings or economy of scales proposed to HP
- Manage the forecasted pipeline
- Ensures that each project meets or exceeds budgeted financial objectives, including revenue and margin
Zamestnanecké výhody, benefity
- vzdelávanie
- zaujímavý odmeňovací systém
- možnosť kariérneho rastu
- zaujímavý odmeňovací systém
- možnosť kariérneho rastu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Fluent in English
- 5 to 10 years’ experience in Services delivery management and/or Project Management in the IT domain
- Experience in management of multi clients projects
- Business and client oriented
- Experience in the management of large organizations in a managed service environment would be a plus
- ITIL Certified (ideally Foundation as a minimum) would be a plus
- Experience and/or certified in (Lean) Six Sigma and or Project Management (PMP, Prince2) would be a plus
- 5 to 10 years’ experience in Services delivery management and/or Project Management in the IT domain
- Experience in management of multi clients projects
- Business and client oriented
- Experience in the management of large organizations in a managed service environment would be a plus
- ITIL Certified (ideally Foundation as a minimum) would be a plus
- Experience and/or certified in (Lean) Six Sigma and or Project Management (PMP, Prince2) would be a plus
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2234037
Dátum zverejnenia: 24.8.2015
2015-08-24
lokalita: Bratislava Pozícia: IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér, Team leader Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO