Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Coach s anglickým jazykom do medzinárodného zákazníckeho centra
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - medzinárodnú spoločnosť so zameraním na podporu finančných operácií vo väčšine Európskych a Ázijských krajín - hľadáme skúseného Trénera zákazníckeho centra, ktorý by viedol tímy v telefonickom podpornom centre v Bratislave.
Náplň práce:
- interná podpora zamestnancov call centra - telefonických operátorov, team leadrov a manažérov
- príprava a realizovanie školení a tréningov
- spolupráca s vedúcimi tímov na monitorovaní a zlepšovaní výsledkov pracovníkov
- príprava reportov, komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti, spolupráca na madzinárodných projektoch
- vstupné školenia a spolupráca pri výbere nových zamestnancov
Náplň práce:
- interná podpora zamestnancov call centra - telefonických operátorov, team leadrov a manažérov
- príprava a realizovanie školení a tréningov
- spolupráca s vedúcimi tímov na monitorovaní a zlepšovaní výsledkov pracovníkov
- príprava reportov, komunikácia so zahraničnými pobočkami spoločnosti, spolupráca na madzinárodných projektoch
- vstupné školenia a spolupráca pri výbere nových zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť so zameraním na podporu finančných operácií vo väčšine Európskych a Ázijských krajín.
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť so zameraním na podporu finančných operácií vo väčšine Európskych a Ázijských krajín.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požiadavky:
- skúsenosti s prácou v zákazníckom servise
- skúsenosti s vedením tímu telefonických operátorov, prípade priamo s coachingom, pripravovaním a realizáciou tréningov
- anglický jazyk aktívne, ďalší cudzí jazyk výhodou
- veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- orientácia na zákazníka a tímovú spoluprácu
- skúsenosti s prácou v zákazníckom servise
- skúsenosti s vedením tímu telefonických operátorov, prípade priamo s coachingom, pripravovaním a realizáciou tréningov
- anglický jazyk aktívne, ďalší cudzí jazyk výhodou
- veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- orientácia na zákazníka a tímovú spoluprácu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2217422
Dátum zverejnenia: 11.8.2015
2015-08-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Manažér call centra, Supervízor call centra, Team leader, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO