Špecialista - technická podpora

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou hlavnou úlohou bude podpora už existujúcich klientov spoločnosti (after-sales service) na každodennej báze.

Hlavnou náplňou práce bude:

- Prezentácia a akvizícia náhradných dielov, služieb, opráv a servisných zmlúv
- Pomáhať riešiť vzniknuté problémy a poskytovať servis zákazníkom
kontrolovanie a identifikovanie inštalácie základní systémov spoločnosti
- Skúmanie a overovanie dát prostredníctvom telefonickej komunikácie
- Vyjednávanie zmluvných podmienok (technické, obchodné, právne) až po uzavretie objednávky
- Zabezpečovanie uchovávania dát klientov, príprava a zasielanie ponúk klientom
- Odovzdanie objednávok servisným technikom v teréne
- Pripravovanie a vyhotovovanie reportov
- Spravovať databázu klientov a potenciálnych klientov v databáze
- Spolupráca s manažérom centra predaja (sledovanie predajnosti a servisných služieb)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Strojársky priemysel

Našim klientom je celosvetovo známa spoločnosť pôsobiaca v oblasti elektrotechnického priemyslu - elektroinštalačný materiál, ističe, záložné zdroje. Hlavným cieľom je spokojnosť obchodných partnerov a zákazníkov, ktorým poskytujú kompletné služby od poradenstva pri výbere a aplikácii výrobkov, taktiež školiace moduly.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Elektrotechnické vysokoškolské vzdelanie je podmienkou
- 3 roky praxe na podobnej pozícii výhodou, pozícia je však vhodná aj pre absolventa s praxou počas štúdia
- Anglický jazyk na pokročilej úrovni, každý ďaľší jazyk výhodou
- Ochota cestovať (10% času)
- Skúsenosti z oblasti služieb výhodou
- Dobrá znalosť MS Office, najmä Microsoft Excel
- Výborné prezentačné zručnosti
- Schopnosť pracovať samostatne, ale aj v tíme
- Skúsenosť s programami Siebel alebo SAP výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2121061  Dátum zverejnenia: 27.5.2015