Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícka podpora - nemecký a anglický jazyk
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), internship, stáž
Mzdové podmienky (brutto)
veľmi zaujímavé platové ohodnotenie
veľmi zaujímavé platové ohodnotenie
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chcete pracovať pre jednu z TOP spoločností na svete v dynamickom kolektíve s možnosťou kariérneho rastu ?
Ponúkame pracovnú príležitosť pre všetkých ktorí chcú pracovať na plný uväzok, ale aj brigádne, či už popri štúdiu alebo prekaždého kto hľadá kratší pracovný uväzok (napríklad popri práci na živnosť)
Staňte sa súčasťou nového tímu, ktorý bude podporovať zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.
Náplň práce:
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi ( riešenie ich problémov, nejedná sa o aktívny predaj)
• Zodpovednosť za spokojnosť zákazníkov spoločnosti
• Pomoc zákazníkom pri zadávaní ich objednávok v systéme
• Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
• Práca s databázou spoločnosti
• Spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov a navrhovanie riešení pre klientov
• Správa databázy klientov ( starostlivosť o aktualizáciu údajov)
• Podávanie informácii o spoločnosti
• Navrhovanie riešení
• Reporting
Ponúkame pracovnú príležitosť pre všetkých ktorí chcú pracovať na plný uväzok, ale aj brigádne, či už popri štúdiu alebo prekaždého kto hľadá kratší pracovný uväzok (napríklad popri práci na živnosť)
Staňte sa súčasťou nového tímu, ktorý bude podporovať zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.
Náplň práce:
• Písomná a telefonická komunikácia so zákazníkmi ( riešenie ich problémov, nejedná sa o aktívny predaj)
• Zodpovednosť za spokojnosť zákazníkov spoločnosti
• Pomoc zákazníkom pri zadávaní ich objednávok v systéme
• Riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese
• Práca s databázou spoločnosti
• Spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov a navrhovanie riešení pre klientov
• Správa databázy klientov ( starostlivosť o aktualizáciu údajov)
• Podávanie informácii o spoločnosti
• Navrhovanie riešení
• Reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v úspešnej stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Nadštandardné benefity spoločnosti
• Možnosť kariérneho rastu
• Školenia a rozvoj zamestnancov
• Nadštandardné benefity spoločnosti
• Možnosť kariérneho rastu
• Školenia a rozvoj zamestnancov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívna znalosť nemeckého jazyka (komunikácia s nemeckými, rakúskymi zákazníkmi )
• Užívateľská úroveň anglického jazyka
• Orientácia na zákazníka
• Práca s počítačom ( MS Office)
• Chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov
• Komunikačné zručnosti
• Príjemné vystupovanie
• Užívateľská úroveň anglického jazyka
• Orientácia na zákazníka
• Práca s počítačom ( MS Office)
• Chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov
• Komunikačné zručnosti
• Príjemné vystupovanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2119031
Dátum zverejnenia: 25.5.2015
2015-05-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: veľmi zaujímavé platové ohodnotenie