Administratívny pracovník oddelenia podpory zákazníkov s nemeckým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, úspešnú spoločnosť pôsobiacu v obchodnej sfére, hľadáme kandidátov do rozširujúceho sa medzinárodného tímu na pozíciu Administratívny pracovník oddelenia podpory zákazníkov s nemeckým jazykom.

Vašou úlohou bude:
- aktívna písomná - emailová komunikácia so zákazníkmi spoločnosti - poskytovanie správnych a kompletných informácií podľa stanovených predpisov/štandardov,
- vedenie a aktualizácia záznamov pridelených zákazníkov v internom systéme,
- vyhľadávanie požadovaných informácií s využitím dostupných zdrojov
- každodenná spolupráca s členmi tímu, ako aj s členmi ostatných interných oddelení spoločnosti,
- ďalšie administratívne a podporné činnosti v rámci back office procesov.

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť ponúka širokú škálu finančných a nefinančných benefitov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné administratívne a podporné služby

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti obchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vhodný kandidáť by mal mať:
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- anglický jazyk a nemecký jazyk - využíva sa najmä v písomnej komunikácii - požadovaná je min. mierne pokročilá úroveň (B1/B2),
- silné komunikačné schopnosti,
- aspoň základná znalosť programov balíka MS Office - nutná,
- schopnosť pracovať tímovo v dynamickom prostredí,

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2113086  Dátum zverejnenia: 12.2.2016