Spoločnosť získala ocenenie RecruitRank Awards 2015 za najlepšie výberové procesy v roku 2015 podľa hodnotení uchádzačov.

Dlhodobá brigáda na oddelení podpory nemeckých zákazníkov - možnosť pracovať aj na Home office z akejkoľvek lokality v SR!

Informácie o pracovnom mieste

Miesto práce
Bratislavský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Nitriansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre jedného z našich TOP klientov ponúkame nadštandardne ohodnotenú dlhodobú prácu na skrátený pracovný pomer - 20 hod. týždenne (práca možná aj vo večerných hodinách a cez víkendy)! Skvelá príležitosť napríklad pre študentov, mamičky po materskej dovolenke, alebo kandidátov hľadajúcich flexibilitu.
Výkon práce je z domu - z akejkoľvek lokality v SR.

Staňte sa súčasťou tímu, ktorý podporuje zákazníkov nášho klienta a využívajte nemecký jazyk na každodennej báze.

Náplň práce:
• emailová a telefonická komunikácia s klientmi (riešenie ich problémov - POZOR - nejedná sa o aktívny predaj),
• zodpovednosť za spokojnosť klientov spoločnosti,
• pomoc klientom pri zadávaní ich objednávok v systéme,
• riešenie reklamácií a nezrovnalostí v objednávkovom procese,
• práca s internou databázou spoločnosti (starostlivosť o aktualizáciu údajov),
• spolupráca s kolegami pri riešení zložitejších prípadov.
Iné výhody
Spoločnosť ponúka rôzne finančné a nefinančné benefity:
- stravné lístky
- možnosť kariérneho rastu
- školenia a ďalšie
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Znalosti

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodný uchádzač by mal mať:
• aktívnu znalosť nemeckého jazyka (komunikácia s nemeckými klientmi),
• komunikatívnu úroveň anglického jazyka (úroveň B2),
• chuť pracovať v oblasti podpory zákazníkov.

Okrem toho táto pozícia vyžaduje:
• orientáciu na zákazníka,
• prácu s počítačom (aspoň základnú znalosť MS Office),
• dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie,
• absolvovanie úvodného 1-mesačného školenia (40 hod./týždeň) v Bratislave, počas ktorého máte zabezpečené ubytovanie plne hradené zamestnávateľom,
• zabezpečenie internetového a telefonického pripojenia (ak sa jedná o prácu z domu).
Poslať spoločnosti životopis

Informácie o výberovom procese

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti
Personálna agentúra ADECCO patrí medzi svetových lídrov v oblasti náboru pracovníkov. Poskytuje služby od dočasného pridelenia, náboru na hlavný pracovný pomer až po outsourcing. Vo svete pôsobí vo viac ako 60 krajinách a pomáha každý deň nájsť prácu približne 650 000 ľuďom. Na Slovensku je spoločnosť Adecco Slovakia od roku 2002 a v súčasnosti má 12 pobočiek v rôznych regiónoch.

AJILON je dcérska spoločnosť Adecco Slovakia, ktorá je zameraná na outsourcing a nábor v oblasti IT segmentu.
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Adresa
ADECCO Slovakia, s.r.o.
Einsteinova 23
851 01 Bratislava
http://www.adecco.sk

Kontaktná osoba: Miroslava Kačurová
Tel.: 02/5363 0223
E-mail: poslať životopis
 
Poslať spoločnosti životopis