Finančný Controller - reportingový špecialista

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu vo výrobnom priemysle, hľadáme kandidáta s aspoň 3 ročnou skúsenosťou v oblasti kontrolingu (kontroling výroby aspoň 1 rok).

Pracovná náplň Finančného Kontroléra bude pozostávať z častí:

• Plánovanie:
- v spolupráci so Sales & Business Development vytváranie rozpočtu pre predaj charakteristických výrobkov
- stanovovanie rozpočtu nákladov na distribúciu
- pomáhanie zodpovedným vedúcim nákladových stredísk pri vypracovaní rozpočtov na základe podkladov pripravených zo strany príslušného oddelenia zodpovedného za nákladové stredisko pomocou historických dát a podporných analýz
- spolupráca s oddelením nákupu , za účelom zadefinovania rozpočtu cien prvotných surovín a kooperácií
- vytváranie rozpočtu pre všetky nákladové strediská na základe investičného plánu
- v spolupráci s HR kontrola nákladov na personál, vypočet hodinovej tarify
- určovanie rozpočtu pre výrobné nákladové stredisko
- vytváranie rozpočtu aj pre náklady nepriame a pomocné;
- vypracovanie štandardných nákladov na výrobok na základe finančnej controllingovej histórie

• Kontrola, Analýzy odchýlok, Reporting:
- mesačné analýzy predaja, analýzy marží a ich rôzne kombinácie s odchýlkami v objemoch, cenách a v predajných nákladoch
- koordinácia aktivít medzi rôznymi oddeleniami spoločnosti pri uzávierkach daného obdobia
- mesačné tarify aktivít (človek/stroj), za účelom prehodnotenia nákladov na výrobné objednávky
- sledovanie mesačných nákladov výrobných objednávok s určením odchýlok od štandardov, analýzou dôvodov a poskytnutím užitočných indikácií
- mesačná účtovná uzavierku
- report výkazov kontroly riadenia
- kontrola zostatkov skladov na konci mesiaca a na konci roka, a kontrola ohodnotenia materiálu (polovýrobky a hotové výrobky)
- mesačný report odchýlok podľa typu nákladov/podniku s porovnávaním údajov o reálnej spotrebe s plánovanými
- mesačný report nákladových stredísk s určením odchýlok oproti budgetu, analýzou príčin
- Vypracovanie mesačného Reportu Výkazov kontroly riadenia
- periodický report o chode business projektov spoločnosti spolu s analýzami z hľadiska investícií a financií (zisky, náklady a marže) so zameraním sa na odchýlky oproti počiatočným predpokladom (Projektový Business Plan a ročný Budget);

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Výrobná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- dobré analytické schopnosti
- anglický jazyk na aktívnej úrovni (schopnosť komunikovať s nadriadeným v zahraničí)
- 3+ rokov praxe a pozícii
- flexibilita
- samostatnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 2103843  Dátum zverejnenia: 6.7.2015