Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný Controller - reportingový špecialista
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Trnavský kraj
Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP alebo dohodou
ASAP alebo dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu vo výrobnom priemysle, hľadáme kandidáta s aspoň 3 ročnou skúsenosťou v oblasti kontrolingu (kontroling výroby aspoň 1 rok).
Pracovná náplň Finančného Kontroléra bude pozostávať z častí:
• Plánovanie:
- v spolupráci so Sales & Business Development vytváranie rozpočtu pre predaj charakteristických výrobkov
- stanovovanie rozpočtu nákladov na distribúciu
- pomáhanie zodpovedným vedúcim nákladových stredísk pri vypracovaní rozpočtov na základe podkladov pripravených zo strany príslušného oddelenia zodpovedného za nákladové stredisko pomocou historických dát a podporných analýz
- spolupráca s oddelením nákupu , za účelom zadefinovania rozpočtu cien prvotných surovín a kooperácií
- vytváranie rozpočtu pre všetky nákladové strediská na základe investičného plánu
- v spolupráci s HR kontrola nákladov na personál, vypočet hodinovej tarify
- určovanie rozpočtu pre výrobné nákladové stredisko
- vytváranie rozpočtu aj pre náklady nepriame a pomocné;
- vypracovanie štandardných nákladov na výrobok na základe finančnej controllingovej histórie
• Kontrola, Analýzy odchýlok, Reporting:
- mesačné analýzy predaja, analýzy marží a ich rôzne kombinácie s odchýlkami v objemoch, cenách a v predajných nákladoch
- koordinácia aktivít medzi rôznymi oddeleniami spoločnosti pri uzávierkach daného obdobia
- mesačné tarify aktivít (človek/stroj), za účelom prehodnotenia nákladov na výrobné objednávky
- sledovanie mesačných nákladov výrobných objednávok s určením odchýlok od štandardov, analýzou dôvodov a poskytnutím užitočných indikácií
- mesačná účtovná uzavierku
- report výkazov kontroly riadenia
- kontrola zostatkov skladov na konci mesiaca a na konci roka, a kontrola ohodnotenia materiálu (polovýrobky a hotové výrobky)
- mesačný report odchýlok podľa typu nákladov/podniku s porovnávaním údajov o reálnej spotrebe s plánovanými
- mesačný report nákladových stredísk s určením odchýlok oproti budgetu, analýzou príčin
- Vypracovanie mesačného Reportu Výkazov kontroly riadenia
- periodický report o chode business projektov spoločnosti spolu s analýzami z hľadiska investícií a financií (zisky, náklady a marže) so zameraním sa na odchýlky oproti počiatočným predpokladom (Projektový Business Plan a ročný Budget);
Pracovná náplň Finančného Kontroléra bude pozostávať z častí:
• Plánovanie:
- v spolupráci so Sales & Business Development vytváranie rozpočtu pre predaj charakteristických výrobkov
- stanovovanie rozpočtu nákladov na distribúciu
- pomáhanie zodpovedným vedúcim nákladových stredísk pri vypracovaní rozpočtov na základe podkladov pripravených zo strany príslušného oddelenia zodpovedného za nákladové stredisko pomocou historických dát a podporných analýz
- spolupráca s oddelením nákupu , za účelom zadefinovania rozpočtu cien prvotných surovín a kooperácií
- vytváranie rozpočtu pre všetky nákladové strediská na základe investičného plánu
- v spolupráci s HR kontrola nákladov na personál, vypočet hodinovej tarify
- určovanie rozpočtu pre výrobné nákladové stredisko
- vytváranie rozpočtu aj pre náklady nepriame a pomocné;
- vypracovanie štandardných nákladov na výrobok na základe finančnej controllingovej histórie
• Kontrola, Analýzy odchýlok, Reporting:
- mesačné analýzy predaja, analýzy marží a ich rôzne kombinácie s odchýlkami v objemoch, cenách a v predajných nákladoch
- koordinácia aktivít medzi rôznymi oddeleniami spoločnosti pri uzávierkach daného obdobia
- mesačné tarify aktivít (človek/stroj), za účelom prehodnotenia nákladov na výrobné objednávky
- sledovanie mesačných nákladov výrobných objednávok s určením odchýlok od štandardov, analýzou dôvodov a poskytnutím užitočných indikácií
- mesačná účtovná uzavierku
- report výkazov kontroly riadenia
- kontrola zostatkov skladov na konci mesiaca a na konci roka, a kontrola ohodnotenia materiálu (polovýrobky a hotové výrobky)
- mesačný report odchýlok podľa typu nákladov/podniku s porovnávaním údajov o reálnej spotrebe s plánovanými
- mesačný report nákladových stredísk s určením odchýlok oproti budgetu, analýzou príčin
- Vypracovanie mesačného Reportu Výkazov kontroly riadenia
- periodický report o chode business projektov spoločnosti spolu s analýzami z hľadiska investícií a financií (zisky, náklady a marže) so zameraním sa na odchýlky oproti počiatočným predpokladom (Projektový Business Plan a ročný Budget);
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Výrobná spoločnosť
Výrobná spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré analytické schopnosti
- anglický jazyk na aktívnej úrovni (schopnosť komunikovať s nadriadeným v zahraničí)
- 3+ rokov praxe a pozícii
- flexibilita
- samostatnosť
- anglický jazyk na aktívnej úrovni (schopnosť komunikovať s nadriadeným v zahraničí)
- 3+ rokov praxe a pozícii
- flexibilita
- samostatnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2103843
Dátum zverejnenia: 6.7.2015
2015-07-06
lokalita: Trnavský kraj Pozícia: Controller, Ekonóm, Finančný analytik, Hlavný účtovník Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO