Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník, Švédština a Angličtina
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – veľkú medzinárodnú spoločnosť, hľadáme kandidátov na pozíciu s aktívnym využitím angličtiny a švédštiny. Ponúkame vynikajúcu príležitosť pracovať v medzinárodnom prostredí na účtovnom oddelení.
Vaša náplň práce:
- Zodpovednosť za pridelené portfólio faktúr, vrátane pohľadávok
- Kontaktovanie klientov ohľadom nezrovnalostí pri fakturácii
- Kontrola zákazníckych účtov a riešenie nezhôd pri finančných operáciách
- Identifikácia príčin zmeškaných platieb a práca s databázou / internými nástrojmi
- Komunikácia s inými oddeleniami a manažérmi ohľadne navrhovaných opatrení
- Administratívne úlohy na účtovnom oddelení
Vaša náplň práce:
- Zodpovednosť za pridelené portfólio faktúr, vrátane pohľadávok
- Kontaktovanie klientov ohľadom nezrovnalostí pri fakturácii
- Kontrola zákazníckych účtov a riešenie nezhôd pri finančných operáciách
- Identifikácia príčin zmeškaných platieb a práca s databázou / internými nástrojmi
- Komunikácia s inými oddeleniami a manažérmi ohľadne navrhovaných opatrení
- Administratívne úlohy na účtovnom oddelení
Zamestnanecké výhody, benefity
Široký balík benefitov.
Informácie o výberovom konaní
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť.
Naším klientom je nadnárodná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Švédsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadované skúsenosti:
- Preferované vzdelanie v oblasti účtovníctva / financií – nie však podmienkou
- Skúsenosti s účtovníctvom – vítané
- Prax na účtovnom oddelení, účtovníckej firme výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Tímový hráč
- Preferované vzdelanie v oblasti účtovníctva / financií – nie však podmienkou
- Skúsenosti s účtovníctvom – vítané
- Prax na účtovnom oddelení, účtovníckej firme výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2061081
Dátum zverejnenia: 4.5.2015
2015-05-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Finančný analytik, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista pohľadávok Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.