Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Supply Chain Management Specialist
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, by agreement
ASAP, by agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
For our international IT client based in Bratislava we are looking for a new dynamic colleague to join the EMEA Supply Chain organization.
Responsibilities:
- Ensure daily & weekly monitoring of supply, raise alerts when inventory falls below agreed buffer levels and work replenishment actions.
- Monitors process of sending orders via EDI signal ODM partner and takes action when errors occur.
- Collaborates with internal and external partners to meet objectives.
- Review future supply commits by part number to ensure they cover forecast and buffers.
- Expedite any supply gaps to material required to support customer orders.
- Engages with partner projects.
- Maintain master data in SAP to ensure correct set-up of new parts.
- Ensure inventory and Excess & Obsolescence metrics are achieved.
- Reviews performance metrics on a regular basis, identifying opportunities for improvement.
- Participate in supplier management activity (Supplier performance scorecards etc.).
Requirements:
- Master's degree in Economics
- Fluency in English language (both written and verbal)
- Good knowledge of Microsoft Office, advanced knowledge of Excel is mandatory
- Experience with SAP is an advantage
- Previous working experience within logistics, supply chain or finance is preferred
- Excellent planning and communication skills
- Ability to negotiate with, and influence others
- At least basic knowledge of procurement practices, terms, negotiation concepts and business law
- Financial and analytical skills
Responsibilities:
- Ensure daily & weekly monitoring of supply, raise alerts when inventory falls below agreed buffer levels and work replenishment actions.
- Monitors process of sending orders via EDI signal ODM partner and takes action when errors occur.
- Collaborates with internal and external partners to meet objectives.
- Review future supply commits by part number to ensure they cover forecast and buffers.
- Expedite any supply gaps to material required to support customer orders.
- Engages with partner projects.
- Maintain master data in SAP to ensure correct set-up of new parts.
- Ensure inventory and Excess & Obsolescence metrics are achieved.
- Reviews performance metrics on a regular basis, identifying opportunities for improvement.
- Participate in supplier management activity (Supplier performance scorecards etc.).
Requirements:
- Master's degree in Economics
- Fluency in English language (both written and verbal)
- Good knowledge of Microsoft Office, advanced knowledge of Excel is mandatory
- Experience with SAP is an advantage
- Previous working experience within logistics, supply chain or finance is preferred
- Excellent planning and communication skills
- Ability to negotiate with, and influence others
- At least basic knowledge of procurement practices, terms, negotiation concepts and business law
- Financial and analytical skills
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
IT international company
IT international company
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
economics, finance, logistics
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2038518
Dátum zverejnenia: 5.3.2015
2015-03-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Koordinátor, Logistik, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO