Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s talianskym a anglickým jazykom - Bratislava
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho top klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v obchodnom sektore – hľadáme kandidátov na pozíciu Administratívny pracovník pre vzťahy s dodávateľmi. Ponúkame vynikajúcu príležitosť naštartovať kariéru v medzinárodnej spoločnosti so stabilným zázemím, príjemným a dynamickým pracovným prostredím a výbornými možnosťami presadiť sa a kariérne rásť.
Táto pracovná pozícia je vhodná pre všetkých absolventov vysokých škôl s ekonomickým a finančným zameraním a s aktívnou znalosťou anglického A talianskeho jazyka.
Čo môžeš očakávať:
- aktívna komunikácia s dodávateľmi a partnermi spoločnosti – budeš vytvárať pridanú hodnotu pre dodávateľov a spolu s kolegami neustále zlepšovať kvalitu poskytovaných služieb
- štandardizovanie procesov, práca s interným systémom, zlepšovanie procesov pomocou Six Sigma nástrojov
- focus na zákazníka, vytváranie dlhodobých vzťahov s dodávateľmi spoločnosti
- práca v oblasti obchodu, v dynamickom prostredí
- rôzne ad hoc úlohy
Si vhodným kandidátom, ak:
- máš ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo finančného smeru
- aktívne ovládaš anglický a taliansky jazyk, úroveň C1 – denno denná komunikácia (písomná aj ústna) v oboch jazykoch
- dobré analytické a komunikačné schopnosti
- schopnosť venovať sa zvereným úlohám svedomito a s vysokým nasadením
Táto pracovná pozícia je vhodná pre všetkých absolventov vysokých škôl s ekonomickým a finančným zameraním a s aktívnou znalosťou anglického A talianskeho jazyka.
Čo môžeš očakávať:
- aktívna komunikácia s dodávateľmi a partnermi spoločnosti – budeš vytvárať pridanú hodnotu pre dodávateľov a spolu s kolegami neustále zlepšovať kvalitu poskytovaných služieb
- štandardizovanie procesov, práca s interným systémom, zlepšovanie procesov pomocou Six Sigma nástrojov
- focus na zákazníka, vytváranie dlhodobých vzťahov s dodávateľmi spoločnosti
- práca v oblasti obchodu, v dynamickom prostredí
- rôzne ad hoc úlohy
Si vhodným kandidátom, ak:
- máš ukončené vysokoškolské vzdelanie ekonomického alebo finančného smeru
- aktívne ovládaš anglický a taliansky jazyk, úroveň C1 – denno denná komunikácia (písomná aj ústna) v oboch jazykoch
- dobré analytické a komunikačné schopnosti
- schopnosť venovať sa zvereným úlohám svedomito a s vysokým nasadením
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Pre nášho top klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v obchodnom sektore – hľadáme kandidátov na pozíciu Administratívny pracovník pre vzťahy s dodávateľmi.
Pre nášho top klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v obchodnom sektore – hľadáme kandidátov na pozíciu Administratívny pracovník pre vzťahy s dodávateľmi.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2023800
Dátum zverejnenia: 23.2.2015
2015-02-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Controller, Finančný analytik, Konzultant Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO