Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor systémov a aplikácií, Košice
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Administrátor systémov a aplikácií, Košice
Našim klientom je nadnárodná dynamická spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT služieb. Pripojte sa k jej košickému tímu ako pokročilý správca systémov a aplikácií. Angličtina podmienkou, nemčina výhodou. Náš klient ponúka mladý kolektív, medzinárodné prostredie, možnosť zdokonaľovať sa prostredníctvom interných kurzov, kariérny rast, balík firemných výhod.
Pracovná náplň:
Úlohou pokročilého správcu systémov je práca na plánovaní a vykonávaní úloh súvisiacich s rozširovaním technických konceptov, nasadzovanie a údržba zabehnutých riešení a administrácia komplexných platforiem. Úspešný kandidát bude:
- komunikovať mailom a telefónom s manažérmi zákazníckych služieb, manažérmi z oddelenia dodávok služieb, koncovými zákazníkmi a manažmentom, a takisto oddeleniami rozvoja obchodu, middleware oddelením a technikmi z oddelenia operačných systémov
- komunikovať mailom a telefónom s dodávateľmi (treťou stranou) a vývojármi za účelom zabezpečenia údržby funkčnosti a kompatibility aplikácií v záujme zachovania zákazníckych požiadaviek a technickej funkčnosti priľahlých systémov
- poskytovať pokročilú aplikačnú podporu pri zisťovaní chýb (ITIL Incident Managemet troubleshooting)
- vytvárať operačné manuály a FAQs
- postupovať podľa ITIL procesov pre Incident Management, Change Management, Problem Management
- komunikovať a konzultovať dopad podnikových aktivít na funkčnosť aplikácií s technickými tímami, manažovať eskalácie počas telekonferencií alebo počas trvania projektov (ako sú migrácie do iných dátových centier, migrácie na nový hardvér alebo novú platformu)
Požiadavky:
Znaloť nasledovných systémov nutná:
- Unix / Linux administrácia – pokročilý (RHEL, SUSE, Solaris, AIX)
- Windows 7 užívateľ – pokročilý
- Web a JAVA prostredie aplikačného servera: jboss, Apache/Tomcat, Web sphere or Weblogic
- znalosti sieťových protokolov TCP/IP, SCP & FTP, firewallov, https komunikácie a príslušných komunikačných certifikátov
- základný prehľad o dátovom úložisku a zálohe dát (SAN, NAS, NFS)
- vytváranie shell skriptov (bash, korn), perl alebo awk je výhodou
- administrácia databáz (Oracle) & znalosť jazyka SQL výhodou
Ďalšie predpoklady:
- ochota učiť sa a cestovať (školenia v Nemecku počas prvých 3 mesiacov (1-2 týždne))
- pohotovosť 24/7
- angličtina úroveň B2
- nemčina výhodou
- komunikačné zručnosti (telefón, email, práca v skupine, prezentácie (pred menšími i väčšími skupinami)
- spoľahlivosť, zodpovednosť
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, že spĺňate vyššie uvedené požiadavky a táto pozícia Vás zaujala, zašlite nám, prosím, Váš životopis v anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Našim klientom je nadnárodná dynamická spoločnosť pôsobiaca v oblasti IT služieb. Pripojte sa k jej košickému tímu ako pokročilý správca systémov a aplikácií. Angličtina podmienkou, nemčina výhodou. Náš klient ponúka mladý kolektív, medzinárodné prostredie, možnosť zdokonaľovať sa prostredníctvom interných kurzov, kariérny rast, balík firemných výhod.
Pracovná náplň:
Úlohou pokročilého správcu systémov je práca na plánovaní a vykonávaní úloh súvisiacich s rozširovaním technických konceptov, nasadzovanie a údržba zabehnutých riešení a administrácia komplexných platforiem. Úspešný kandidát bude:
- komunikovať mailom a telefónom s manažérmi zákazníckych služieb, manažérmi z oddelenia dodávok služieb, koncovými zákazníkmi a manažmentom, a takisto oddeleniami rozvoja obchodu, middleware oddelením a technikmi z oddelenia operačných systémov
- komunikovať mailom a telefónom s dodávateľmi (treťou stranou) a vývojármi za účelom zabezpečenia údržby funkčnosti a kompatibility aplikácií v záujme zachovania zákazníckych požiadaviek a technickej funkčnosti priľahlých systémov
- poskytovať pokročilú aplikačnú podporu pri zisťovaní chýb (ITIL Incident Managemet troubleshooting)
- vytvárať operačné manuály a FAQs
- postupovať podľa ITIL procesov pre Incident Management, Change Management, Problem Management
- komunikovať a konzultovať dopad podnikových aktivít na funkčnosť aplikácií s technickými tímami, manažovať eskalácie počas telekonferencií alebo počas trvania projektov (ako sú migrácie do iných dátových centier, migrácie na nový hardvér alebo novú platformu)
Požiadavky:
Znaloť nasledovných systémov nutná:
- Unix / Linux administrácia – pokročilý (RHEL, SUSE, Solaris, AIX)
- Windows 7 užívateľ – pokročilý
- Web a JAVA prostredie aplikačného servera: jboss, Apache/Tomcat, Web sphere or Weblogic
- znalosti sieťových protokolov TCP/IP, SCP & FTP, firewallov, https komunikácie a príslušných komunikačných certifikátov
- základný prehľad o dátovom úložisku a zálohe dát (SAN, NAS, NFS)
- vytváranie shell skriptov (bash, korn), perl alebo awk je výhodou
- administrácia databáz (Oracle) & znalosť jazyka SQL výhodou
Ďalšie predpoklady:
- ochota učiť sa a cestovať (školenia v Nemecku počas prvých 3 mesiacov (1-2 týždne))
- pohotovosť 24/7
- angličtina úroveň B2
- nemčina výhodou
- komunikačné zručnosti (telefón, email, práca v skupine, prezentácie (pred menšími i väčšími skupinami)
- spoľahlivosť, zodpovednosť
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, že spĺňate vyššie uvedené požiadavky a táto pozícia Vás zaujala, zašlite nám, prosím, Váš životopis v anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
.
.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2014330
Dátum zverejnenia: 14.2.2015
2015-02-14
lokalita: Košice Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Softvérový inžinier, Správca informačného systému, Systémový administrátor, Systémový inžinier Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.