Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Key Account Manager pre FMCG (Trnava)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
okres Trnava
okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
For our client – an international FMCG company we are hiring a Key Account Manager who will be dealing with B2B and B2C accounts. The Candidate will be responsible for the whole region of Slovakia and he will be based in Trnava.
Your main responsibilities will include:
- completeresponsibility for the retail sale,
- negotiation of trade and price conditions, preparation of commercial contracts, control of payment discipline, etc.
- responsibility for B2B collaboration with selected business partners
- cooperation with distributors
- searching and acquiring new customers and segments within the SK (e.g. HORECA)
- introduction of new products on the market
- cooperating on marketing strategy, marketing campaigns
Requirements:
- experience on similar position at least 3 years
- experience with purchasing is an advantage
- active knowledge of English language
- knowledge of additional languages (German, French) is an advantage
- active driver (driving license – B category) and willingness to travel across the Slovakia
- Communicative, flexible and proactive person
- Knowledge of MS Office (mainly Excel, Word and Powerpoint)
What we offer:
- flexible working time(fixed from 9:00 pm to 14:00 pm.)
- office in Trnava and Kosice
- company car, laptop and mobile phone
- background of international food company with 160 years of tradition
Information about the hiring process:
In case you are fulfilling the above mentioned criteria and our position is interesting for you, please send us your CV in English language along with your motivational letter. Adecco Company reserves the right to contact only selected candidates, given the large number of applicants. Thank you and we look forward to our future cooperation.
Your main responsibilities will include:
- completeresponsibility for the retail sale,
- negotiation of trade and price conditions, preparation of commercial contracts, control of payment discipline, etc.
- responsibility for B2B collaboration with selected business partners
- cooperation with distributors
- searching and acquiring new customers and segments within the SK (e.g. HORECA)
- introduction of new products on the market
- cooperating on marketing strategy, marketing campaigns
Requirements:
- experience on similar position at least 3 years
- experience with purchasing is an advantage
- active knowledge of English language
- knowledge of additional languages (German, French) is an advantage
- active driver (driving license – B category) and willingness to travel across the Slovakia
- Communicative, flexible and proactive person
- Knowledge of MS Office (mainly Excel, Word and Powerpoint)
What we offer:
- flexible working time(fixed from 9:00 pm to 14:00 pm.)
- office in Trnava and Kosice
- company car, laptop and mobile phone
- background of international food company with 160 years of tradition
Information about the hiring process:
In case you are fulfilling the above mentioned criteria and our position is interesting for you, please send us your CV in English language along with your motivational letter. Adecco Company reserves the right to contact only selected candidates, given the large number of applicants. Thank you and we look forward to our future cooperation.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1953544
Dátum zverejnenia: 10.12.2014
2014-12-10
lokalita: okres Trnava Pozícia: Account manager, Key account manager Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.