Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Manažér/-ka s maďarským jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti financií hľadáme človeka so skúsenosťami v Office manažmente, ktorý bude mať na starosti rozbehnutie novej pobočky spoločnosti a zodpovednosť za celkovú administratívu súvisiacu s chodom spoločnosti.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- administratívna podpora aj pre novootváranú pobočku v Maďarsku
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- objednávanie kancelárskych potrieb
- komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- organizovanie firemných akcií
- čiastočná fakturácia, príprava podkladov pre účtovníctvo, vedenie pokladnice a i.
Požiadavky na pozíciu:
- skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 5 rokov (back Office/front Office/účtovníctvo)
- vzdelanie minimálne SŠ s maturitou – ideálne obchodná akadémia a pod.
- aktívna znalosť maďarského jazyka – podmienkou
- vodičský preukaz sk. B
- dobrú znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
- príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
Ponúkame Vám:
- Práca v dynamickej spoločnosti, so zaujímavým produktom
- príležitosť k profesnému rozvoju a postupu v rámci spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- zaujímavý balík benefitov
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- zodpovednosť za plynulý chod recepcie
- administratívna podpora aj pre novootváranú pobočku v Maďarsku
- evidencia došlej a odoslanej pošty
- objednávanie kancelárskych potrieb
- komunikácia s dodávateľmi a klientmi
- organizovanie firemných akcií
- čiastočná fakturácia, príprava podkladov pre účtovníctvo, vedenie pokladnice a i.
Požiadavky na pozíciu:
- skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 5 rokov (back Office/front Office/účtovníctvo)
- vzdelanie minimálne SŠ s maturitou – ideálne obchodná akadémia a pod.
- aktívna znalosť maďarského jazyka – podmienkou
- vodičský preukaz sk. B
- dobrú znalosť MS Office (Outlook, Word, Excel)
- príjemné vystupovanie, veľmi dobré komunikačné schopnosti
- samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita
Ponúkame Vám:
- Práca v dynamickej spoločnosti, so zaujímavým produktom
- príležitosť k profesnému rozvoju a postupu v rámci spoločnosti
- mobilný telefón aj na súkromné účely
- zaujímavý balík benefitov
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1881085
Dátum zverejnenia: 26.9.2014
2014-09-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Obchodný riaditeľ Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.