Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior HR Project Assistant
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2014
1.10.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ajilon - IT outsourcing company is looking for Junior HR Assistant, who would support our employees working for important IT international client.
Your responsibilities will be:
· Daily Administrative & Legal (Labour Code) support to Ajilon management and employees regarding permits, attendance sheets, holiday requests etc.
· Active participation on monthly payroll
· Regular revision and correction of employees’ attendance sheet
· Trainings coordination: booking rooms, building up the training plan, solving issues regarding training changes
· Distribution of documents and forms as payslips, lunch tickets, bank forms, employment confirmation forms to the employees
· Organizing meetings for Ajilon management
· Adhoc processing of business trips for employees: booking flight tickets, hotels etc.
- Participation on recruitment process - preselection of Cvs, searching for suitable candidates, telephone check
As a suitable candiate you should be:
- able to communicate in English fluently
- advanced user of Excel
- Labour Code - basic overview
- graduate of an university
- detail-oriented and with passion for numbers
- creative and proactive in bringing new solutions
As an ideal candidate you should also have some part-time work experience in administrative field or in a financial department. Willingness to become a recruiter as a next career step is an advantage.
If you can say on each requirement YES, do not hesitate to send your CV to [email protected]. We are looking forward to your profile immediately!!!
Your responsibilities will be:
· Daily Administrative & Legal (Labour Code) support to Ajilon management and employees regarding permits, attendance sheets, holiday requests etc.
· Active participation on monthly payroll
· Regular revision and correction of employees’ attendance sheet
· Trainings coordination: booking rooms, building up the training plan, solving issues regarding training changes
· Distribution of documents and forms as payslips, lunch tickets, bank forms, employment confirmation forms to the employees
· Organizing meetings for Ajilon management
· Adhoc processing of business trips for employees: booking flight tickets, hotels etc.
- Participation on recruitment process - preselection of Cvs, searching for suitable candidates, telephone check
As a suitable candiate you should be:
- able to communicate in English fluently
- advanced user of Excel
- Labour Code - basic overview
- graduate of an university
- detail-oriented and with passion for numbers
- creative and proactive in bringing new solutions
As an ideal candidate you should also have some part-time work experience in administrative field or in a financial department. Willingness to become a recruiter as a next career step is an advantage.
If you can say on each requirement YES, do not hesitate to send your CV to [email protected]. We are looking forward to your profile immediately!!!
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jazyky: angličtina Konverzácia: veľmi dobrá
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1875578
Dátum zverejnenia: 22.9.2014
2014-09-22
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.