Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior HR Project Administrator
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.10.2014
1.10.2014
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ajilon - IT outsourcing company is looking for Junior HR Administrator, who would support our employees working for important IT international client.
Your responsibilities will be:
· Daily Administrative & Legal (Labour law) support to Ajilon management and employees regarding permits, attendance sheets, holiday requests etc.
· Active participation on monthly payroll
· Regular revision and correction of employees’ attendance sheet
· Trainings coordination: booking rooms, building up the training plan, solving issues regarding training changes
· Distribution of documents and forms as payslips, lunch tickets, bank forms, employment confirmation forms to the employees
· Organizing meetings for Ajilon management
· Adhoc processing of business trips for employees: booking flight tickets, hotels etc.
- Participation on recruitment process - preselection of Cvs, searching for suitable candidates, telephone check
As a suitable candiate you should be:
- able to communicate in English fluently
- advanced user of Excel
- Labour Code - basic overview
- graduate of an university
- detail-oriented and with passion for numbers
- creative and proactive in bringing new solutions
As an ideal candidate you should also have some part-time work experience in administrative field or in a financial department. Willingness to become a recruiter as a next career step is an advantage.
If you can say on each requirement YES, do not hesitate to send your CV to [email protected]. We are looking forward to your profile immediately!!!
Your responsibilities will be:
· Daily Administrative & Legal (Labour law) support to Ajilon management and employees regarding permits, attendance sheets, holiday requests etc.
· Active participation on monthly payroll
· Regular revision and correction of employees’ attendance sheet
· Trainings coordination: booking rooms, building up the training plan, solving issues regarding training changes
· Distribution of documents and forms as payslips, lunch tickets, bank forms, employment confirmation forms to the employees
· Organizing meetings for Ajilon management
· Adhoc processing of business trips for employees: booking flight tickets, hotels etc.
- Participation on recruitment process - preselection of Cvs, searching for suitable candidates, telephone check
As a suitable candiate you should be:
- able to communicate in English fluently
- advanced user of Excel
- Labour Code - basic overview
- graduate of an university
- detail-oriented and with passion for numbers
- creative and proactive in bringing new solutions
As an ideal candidate you should also have some part-time work experience in administrative field or in a financial department. Willingness to become a recruiter as a next career step is an advantage.
If you can say on each requirement YES, do not hesitate to send your CV to [email protected]. We are looking forward to your profile immediately!!!
Požiadavky na zamestnanca
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Jazyky: angličtina Konverzácia: veľmi dobrá
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1863951
Dátum zverejnenia: 10.9.2014
2014-09-10
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.