Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér pre centrálny nákup
Talent Solutions - ADECCO
okres Žilina
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, nadnárodnú spoločnosť hľadáme kľúčového človeka, ktorý by zastrešil centrálny nákup. Hľadáme ťa, ak máš skúsenosti s riadením veľkých skladových zásob a máš skúsenosti v retail.
Úlohy nákupcu:
- Nákup materiálu pre veľkoobchod, vyjednávanie cien
- Jednanie s dodávateľmi, príprava zmlúv
- Osobné rokovania s klientmi a jednania s právnym oddelením
- Tvorba cenníka pre odberateľov
- Riadenie a sledovanie zásob, nastavenie IS,
Požiadavky na kandidáta:
- Skúsenosti s riadením zásob, obrátkovosťou, zalistovaním...
- Skúsenosti s jednaním s dodávateľmi, vyjedávaním cien na ročnej báze
- Skúsenosti s vedením malého kolektívu do 5 ľudí
- Skúsenosti s tvorbou cien, kontroling a vyhodnocovanie
- MS Office – pokročilý, MS Excel – pokročilý
- SŠ, VŠ vzdelanie
- Svetový jazyk – výhodou
Ponúkame:
- Dlhodobá spolupráca, stabilné zázemie
- Rastúca spoločnosť
- Zaujímavé finančné ohodnotenie
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.