Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technická podpora predaja s nemeckým jazykom
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta - nadnárodnú spoločnosť, hľadáme viacerých kandidátov pre doplnenie tímu technickej podpory v Bratislave.
Zodpovednosť a úlohy:
- poskytovanie technickej podpory v nemeckom jazyku
- telefonická a e-mailová komunikácia, zisťovanie a preverovanie technických chýb, spolupráca s tímom a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- hľadanie riešení k vzniknutým chybám, práca so systémami
- súvisiace administratívne činnosti
Profil úspešného kandidáta:
- aktívna zanlosť nemeckého jazyka (C1) - plynulá a spisovná komunikácia, výborný písomný prejav (komunikácia s klientmi)
- dobrá znalosť anglického jazyka (B1-B2) - interná komunikácia, administratíva
- ovládanie práce s PC, predovštkým MS Word, Outlook a Excell, schopnosť naučiť sa pracovať s internými systémami spoločnosti (v angličtine)
- flexibilita: práca na smeny (ranné, denné, poobedné) a práca aj každú tretiu sobotu
- ochota učiť sa, komunikatívnosť, zvedavosť - zužitkujete pri zisťovaní príčin technických problémov, vytrvalosť
Čo ponúkame:
- kvalitnú prípravu na pracovný pohovor u klienta (príprava na osobný rozhovor a jazykové testy)
- prácu s využitím cudzích jazykov
- prácu v príjemnom prostredí a dobrom kolektíve, team buildingové aktivity
- prácu pre silnú a stabilnú spoločnosť s možnosťou ďalšieho rozvoja - po zapracovaní možnosť prejsť na iné oddelenia spoločnosti
- platové ohodnotenie od 1.000 € brutto (závisí od šikovnosti a skúseností)
- jednorázový bonus pri relokácií nad 100 km
Zodpovednosť a úlohy:
- poskytovanie technickej podpory v nemeckom jazyku
- telefonická a e-mailová komunikácia, zisťovanie a preverovanie technických chýb, spolupráca s tímom a ostatnými oddeleniami spoločnosti
- hľadanie riešení k vzniknutým chybám, práca so systémami
- súvisiace administratívne činnosti
Profil úspešného kandidáta:
- aktívna zanlosť nemeckého jazyka (C1) - plynulá a spisovná komunikácia, výborný písomný prejav (komunikácia s klientmi)
- dobrá znalosť anglického jazyka (B1-B2) - interná komunikácia, administratíva
- ovládanie práce s PC, predovštkým MS Word, Outlook a Excell, schopnosť naučiť sa pracovať s internými systémami spoločnosti (v angličtine)
- flexibilita: práca na smeny (ranné, denné, poobedné) a práca aj každú tretiu sobotu
- ochota učiť sa, komunikatívnosť, zvedavosť - zužitkujete pri zisťovaní príčin technických problémov, vytrvalosť
Čo ponúkame:
- kvalitnú prípravu na pracovný pohovor u klienta (príprava na osobný rozhovor a jazykové testy)
- prácu s využitím cudzích jazykov
- prácu v príjemnom prostredí a dobrom kolektíve, team buildingové aktivity
- prácu pre silnú a stabilnú spoločnosť s možnosťou ďalšieho rozvoja - po zapracovaní možnosť prejsť na iné oddelenia spoločnosti
- platové ohodnotenie od 1.000 € brutto (závisí od šikovnosti a skúseností)
- jednorázový bonus pri relokácií nad 100 km
INFORMÁCIE O VÝBEROVOM KONANÍ:
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s motivačným listom. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1823166
Dátum zverejnenia: 4.8.2014
2014-08-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.