Personálny manažér s nemeckým jazykom

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Prešovský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ponúkame Vám zaujímavé možnosti na uplatnenie Vašich skúsenosti z oblasti HR.

Ak máte radi dynamickú prácu s možnosťou sebarealizácie a Vaša nemčina je na aktívnej úrovni, neváhajte a zašlite nám Váš životopis.





Náplň práce:

- vedenie personálneho oddelenia

- kompletné riadenie všetkých HR procesov, zodpovednosť za prípravu a kontrolu čerpania HR budgetu

- definovanie a realizovanie personálnej politiky, implementovanie nástrojov personálneho manažmentu

- zodpovednosť za identifikáciu požiadaviek na obsadenie pracovných miest

- koordinácia a vedenie výberových konaní, komunikácia s personálnymi agentúrami

- riadenie systému vzdelávania a motivácie zamestnancov, plánovanie sociálnych programov

- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikovanie do praxe, poskytovanie informácií manažmentu spoločnosti

- analýzy a reportovanie



Požadujeme:

- VŠ vzdelanie v oblasti ĽZ, ekonomika

- minimálne 5 rokov skúseností na manažérskej pozícií v rámci interného HR vo výrobnej spoločnosti

- skúsenosti s vedením menšieho tímu zamestnancov

- aktívna znalosť nemeckého jazyka (schopnosť viesť jednanie v NJ)

- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni

- vynikajúce komunikačné a prezentačné schopnosti

- schopnosť tímovo spolupracovať, plánovať a organizovať si prácu

- výborná znalosť pracovného práva

- organizačné schopnosti a logické myslenie

- odolnosť voči stresu, vysoké pracovné nasadenie


Informácie o výberovom konaní:

V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky a naša pozícia Vás zaujala, zašlite nám prosím Váš životopis. Spoločnosť Adecco si vyhradzuje právo kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1805862  Dátum zverejnenia: 18.7.2014  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.