Innovation management - Konzultant

ADDSEN, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, okres Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2015
Mzdové podmienky (brutto)
podľa skúseností a potenciálu uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Konzultant je súčasťou tímu ADDSEN, s.r.o. zameraného na inovácie a poradenstvo pre rozvoj firiem na európske trhy. Vykonáva pod vedením senior konzultanta, alebo aj samostatne, tieto činnosti:
- komunikácia so zákazníkmi a partnermi (SK + EN)
- realizácia aktivít v prebiehajúcich inovačných projektoch
- vyhľadávanie, analýza a zdieľanie informácií v oblasti inovačných politík EÚ, existujúcich projektov a podujatí (komunitárne programy EÚ)
- tvorba inovačných stratégií pre klientov (produktový plán, potenciálni partneri, príležitosti)
- príprava žiadostí o granty (komunitárne programy EÚ)

Zamestnanecké výhody, benefity

- tvorivá práca v profesionálnom a dynamickom tíme
- možnosti pre formálne aj neformálne vzdelávanie
- moderné prostredie a pracovné nástroje
- firemné procesy s minimálnou administratívou
- možnosť práce v home office na základe dohody
- komunikácia so zahraničnými partnermi v spoločných projektoch

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás táto ponuka zaujala a spĺňate predpoklady, pošlite prosím štruktúrovaný životopis a motivačný list v anglickom jazyku (max 2000 znakov) na uvedenú emailovú adresu. Vybraní uchádzači budú informovaní o ďalšom priebehu výberového konania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

vhodné pre pracovnú náplň

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nadšenie pre inovatívne riešenia (passion for innovation)
- orientácia na potreby zákazníka
- proaktívny prístup a schopnosť hľadať riešenia
- štruktúrované a analytické myslenie
- komunikačné a prezentačné zručnosti
- samostatnosť a schopnosť efektívnej organizácie pracovného času
- výhodou prax v oblasti start-up firiem, riadenia inovácií, rozvoja technológií alebo vývoja

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ADDSEN, s.r.o. pôsobí na slovenskom trhu od roku 2012. Špecializuje sa na riadenie inovácií, projektové riadenie, podnikové procesy a riadenie požiadaviek užívateľov. Tieto služby poskytuje pre malé a stredné podniky, organizácie výskumu a vývoja a univerzity, najmä v rámcových programoch Európskej únie - Horizont Európa a Horizont 2020. Spoločnosť má širokú sieť partnerov vo väčšine krajín EÚ a EFTA.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 1686219  Dátum zverejnenia: 25.11.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: podľa skúseností a potenciálu uchádzača