IT Project Manager

AdBackoffice s.r.o.

Miesto práce
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Plánuje, organizuje a administruje programové a projektové portfólio v rámci ICT.
• Koordinuje a kontroluje aktivity spojené s prípravou, plánovaním, vyhodnocovaním a priradením priorít projektov v rámci programového a projektového portfólia v rámci ICT.
• Pripravuje a distribuuje reporty v rámci výkazníctva a reportovania súvisiaceho s programovým a projektovým portfóliom v rámci ICT.
• Manažuje (plánuje, organizuje, vedie, koordinuje, kontroluje, schvaľuje) aktivity zvereného projektu s cieľom doručenia výstupov projektu v schválených dimenziách kvality, času a rozpočtu podľa štandardných projektových metodík aplikovaných v prostredí spoločnosti.
• Stanovuje a vypracováva definíciu projektu (jeho ciele, kontext, rozsah, plán, organizačnú štruktúru, komunikačný plán, riziká, etc.), aktívne riadi zmeny v definícii.
• Plánuje časový priebeh projektu (jednotlivé aktivity, míľniky závislosti), koordinuje a kontroluje splnenie projektových míľnikov, kontroluje stav a postup projektových aktivít, a hodnotí stav plnenia voči plánu projektu, navrhuje a stanovuje korekčné opatrenia.
• Plánuje organizáciu projektu a vedie členov projektu - organizuje vznik projektového tímu, jeho obsadenie, koordinuje a kontroluje ich zapojenie do projektových aktivít, poprípade uvoľnenie ich kapacít s cieľom optimálneho využitia v rámci realizácie projektových výstupov.
• Eskaluje identifikované problémy ako aj otvorené otázky v rámci organizácie projektu sponzorom projektu (vlastníkom projektu, resp. programu, zodpovedným za realizáciu projektu a dodávku projektových výstupov do spoločnosti).
• Koordinuje úlohy projektu s ďalšími projektmi (v kontexte programového a projektového portfólia v rámci ICT ako aj z iných útvarov spoločnosti) a činnosťami v ICT unitu.
• Navrhuje štruktúru, vypracováva obsah projektových dokumentov a ich aktualizáciu – najmä plán projektu, výkaz o stave projektu, výkaz problémov a rizík projektu, výkaz o čerpaní prostriedkov projektu, atď.
• Koordinuje spoluprácu s externými poskytovateľmi ICT služieb, kontroluje a reportuje kvalitatívne a kvantitatívne ukazovatele ich poskytovaných služieb a dodávok v zmysle platných zmlúv.
• Komunikuje ciele, očakávania ako aj stav projektu (realizované úlohy, dosiahnuté výsledky, identifikované otvorené otázky/problémy a riziká) sponzorom a členom projektového tímu a v rámci ICT a iných útvarov spoločnosti.
• Vypracováva záverečné hodnotenie projektu, organizuje „lessons learned“ stretnutia (t.j. stretnutia venované vyhodnoteniu priebehu realizácie a prínosov projektu) a vytvára report s cieľom zabezpečiť kontinuálne zlepšovanie procesov realizácie projektov.
• Navrhuje a stanovuje metodické pokyny, smernice, politiky a štandardy, pravidelne ich aktualizuje s cieľom kontinuálneho rozvoja procesov programového a projektového manažmentu v rámci ICT.

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• home office
• 13. plat
• 2 dni extra dovolenky
• široká paleta benefitov v hodnote 35 EUR mesačne
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Odborné vedomosti z oblasti:
• legislatíva z oblasti bezpečnosti technických zariadení
• legislatíva životného prostredia
• legislatíva v oblasti bezpečnostnej politiky IT
• PRINCE2, MSP, ITIL

IT zručnosti:
• Expert MS Windows a MS Office

Vyžadované správanie:
• Vedenie tímu
• Strategické a taktické myslenie
• Spoľahlivosť
• Spolupráca
• Zodpovednosť
• Zákaznícka orientácia
• Hospodárne využitie zdrojov
• Prezentácia
• Iniciatíva
• Ovplyvňovanie/vyjednávanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3090369  Dátum zverejnenia: 4.4.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou