Administrátor zákazníckych objednávok (španielčina + angličtina) – US časová zóna

Miesto práce:
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• validácia a správa zákazníckych objednávok v interných aplikáciách
• preposlanie výstupov zo systému dodávateľom / obchodnému oddeleniu
• preverovanie prichádzajúcich objednávok vzhľadom na platobnú schopnosť zákazníkov
zadávanie a správa údajov o zákazníkoch v CRM systéme
• úzka spolupráca s oddelením predaja a inými internými oddeleniami (účtovníctvo, ...)
• príprava podkladov k fakturácii, tlač a zaslanie faktúry zákazníkom (poštou/mailom)
• spracovanie dodávateľských faktúr v systéme
• analýza marže pri spracúvaní objednávok / korektúr / faktúr

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas - pracovná doba: každý druhý/tretí deň od 11:30 – 20:00
• home-office
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• team-buildings
• MultiSport karty

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Španielsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• hľadáme noveho zamestnanca s aktívnym jazykovými znalosťami zo španielčiny a pokročilými znalosťami z angličtiny
• skúsenosť s administratívou v medzinárodnej spoločnosti (spracovanie objednávok / fakturácia / účtovníctvo)
• ovládanie počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office, prednostne MS Excel )
• zodpovedný a spoľahlivý prístup k zadaným úlohám
• ochotu učiť sa, klientsky orientovaný prístup, odolnosť voči stresu
• zaľúba v rutinnej práci, presný a štruktúrovaný spôsob práce
• znalosť reklamného trhu / mediálneho prostredia výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.