Administrátor zákazníckych objednávok s francúžštinou

Miesto práce:
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• komplexné spracovanie zákazníckych objednávok v internom systéme
• každodenná komunikácia (telefonická, emailová) s externými zákazníkmi vo Švajčiarsku, internými oddeleniami a externými dodávateľmi
• analýza a riešenie problémov týkajúcich sa spracovania objednávok a dátových nezrovnalostí, riešenie prípadných korektúr a reklamácií
• úzka spolupráca s inými internými oddeleniami (oddelenie predaja, účtovníctvo, oddelenie spravovania zákazníckej databázy)
• archivácia elektronických dokumentov týkajúcich sa spracovania údajov v systéme

Zamestnanecké výhody, benefity

• kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas, home-office
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia
• MultiSport karta

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

humanitné, ekonomické

Jazykové znalosti

Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• s ovládaním francúzskeho jazyka a nemeckého jazyka na komunikačnej úrovni
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office)
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• pozícia vhodná aj pre absolventa (skúsenosť s administratívou vítaná)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajinách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.
ID: 2846634   Dátum zverejnenia: 10.8.2017