Administrátor zákazníckych objednávok (angličtina)

Miesto práce:
BBC1, Plynárenská 1, Bratislava
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Ponúkaný plat:
dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• validácia a správa zákazníckych objednávok v interných aplikáciách
• preposlanie výstupov zo systému dodávateľom / obchodnému oddeleniu
• preverovanie prichádzajúcich objednávok vzhľadom na platobnú schopnosť zákazníkov
• zadávanie a správa údajov o zákazníkoch v CRM systéme
• úzka spolupráca s oddelením predaja a inými internými oddeleniami (účtovníctvo)
• príprava podkladov k fakturácii, tlač a zaslanie faktúry zákazníkom (poštou/mailom)
• spracovanie dodávateľských faktúr v systéme
• analýza marže pri spracovaní objednávok / korektúr / faktúr

Zamestnanecké výhody, benefity

•kariérna príležitosť v prestížnej medzinárodnej spoločnosti v jej novovzniknutej pobočke na Slovensku
• pružný pracovný čas
• denné využívanie cudzieho jazyka
• príležitosť osobného a kariérneho rozvoja – na mieru ušité tréningy, coaching
• stravné lístky nad rámec Zákonníka práce plne hradené zamestnávateľom
• pitný režim (káva, čaj)
• denný prísun ovocia

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

obchod, marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Hľadáme nového zamestnanca s
• aktívnymi jazykovými znalosťami angličtiny, prípadná znalosť nemčiny vítaná, ale nie je podmienkou
• skúsenosťou s administratívou v medzinárodnej spoločnosti (spracovanie objednávok / fakturácia / účtovníctvo)
• skúsenosťou s ovládaním počítačových softvérov na užívateľskej úrovni (balík MS Office, prednostne MS Excel )
• zodpovedným a spoľahlivým prístupom k zadaným úlohám
• ochotou učiť sa, klientsky orientovaným prístupom, odolnosťou voči stresu
• zaľúbou v rutinnej práci, presným a štruktúrovaným spôsobom práce
• znalosťou reklamného trhu / mediálneho prostredia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme mladý, dynamický, rýchlorastúci poskytovateľ služieb pre zákazníkov vo viac ako 10 krajnách Európy.
Portfólio našich služieb tvoria najmä nasledovné oblasti:
• spracovanie objednávok
• vedenie účtovníctva
• IT podpora v mediálnej oblasti
• manažment služobných ciest
• manažment zmlúv
• dátové analýzy
• personálne služby

Informácie o výberovom konaní

Vo vašej žiadosti prosím uveďte súhlas so spracovaním osobných údajov podľa zákona NR SR č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Vopred sa ospravedlňujeme všetkým uchádzačom, ktorých nebudeme môcť pozvať na osobný pohovor. Kontaktovať budeme totiž len tých, ktorí budú najlepšie spĺňať naše požiadavky.

Ďakujeme za porozumenie.