Obchodný Referent

ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo možno najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 900 EUR/mesiac, Dohodou.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

▪ Zákaznícky servis pre firemných klientov
▪ Administrácia špecializovaných marketingových služieb zákazníkom pre onlineový predajný kanál
▪ Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a produkčným oddelením v zahraničí
▪ Vykonávanie a dohľad nad realizáciou zazmluvnených služieb
▪ Aktívna práca v pokročilom softvérovom systéme na správu poskytovaných služieb a práce so zákazníkom
▪ Administratívne a organizačné práce súvisiace s poskytovaním služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ Práca s exkluzívnym online marketingovým produktom
▪ Zázemie medzinárodnej úspešnej firmy
▪ Menší tím aktívnych a kooperujúcich kolegov
▪ Adekvátne platové ohodnotenie a motivujúca štruktúra platu
▪ Veľmi dobrý pracovný komfort a moderné pracovné nástroje
▪ Možnosť vybudovať si dlhodobo úspešnú a stabilnú pozíciu

Informácie o výberovom konaní

▪ Pozícia je vhodná pre skúsenejšieho pracovníka zákazníckeho servisu alebo CRM špecialistu, ktorý mal v portfóliu 100 - 200 firemných klientov a chce pracovať s unikátnym produktom v oblasti online marketingu.

▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom a v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Reklama a prieskum trhu

Naším klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť poskytujúca svojim klientom jedinečné špecializované onlineové marketingové služby pre zvyšovanie predaja ich produktov a služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

▪ skúsenosti na pozícii zákazníckeho servisu alebo CRM špecialistu pre firemných zákazníkov sú veľkou výhodou
▪ Skúsenosti so správou portfólia 100-200 zákazníkov je veľkou výhodou
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
▪ Schopnosť dosahovať stanovené ciele a dodržiavať termíny
▪ Vnútorná energia a drive
▪ Iniciatívnosť a schopnosť organizácie vlastného času
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

"Right people - good job! Right job - happy people!"

ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.

Počet zamestnancov

3-4 zamestnanci
ID: 2197867  Dátum zverejnenia: 27.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 900 EUR/mesiac, Dohodou.