Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodný Referent
ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou, čo možno najskôr.
Dohodou, čo možno najskôr.
Mzdové podmienky (brutto)
700 - 900 EUR/mesiac, Dohodou.
700 - 900 EUR/mesiac, Dohodou.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
▪ Zákaznícky servis pre firemných klientov
▪ Administrácia špecializovaných marketingových služieb zákazníkom pre onlineový predajný kanál
▪ Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a produkčným oddelením v zahraničí
▪ Vykonávanie a dohľad nad realizáciou zazmluvnených služieb
▪ Aktívna práca v pokročilom softvérovom systéme na správu poskytovaných služieb a práce so zákazníkom
▪ Administratívne a organizačné práce súvisiace s poskytovaním služieb
▪ Administrácia špecializovaných marketingových služieb zákazníkom pre onlineový predajný kanál
▪ Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a produkčným oddelením v zahraničí
▪ Vykonávanie a dohľad nad realizáciou zazmluvnených služieb
▪ Aktívna práca v pokročilom softvérovom systéme na správu poskytovaných služieb a práce so zákazníkom
▪ Administratívne a organizačné práce súvisiace s poskytovaním služieb
Zamestnanecké výhody, benefity
▪ Práca s exkluzívnym online marketingovým produktom
▪ Zázemie medzinárodnej úspešnej firmy
▪ Menší tím aktívnych a kooperujúcich kolegov
▪ Adekvátne platové ohodnotenie a motivujúca štruktúra platu
▪ Veľmi dobrý pracovný komfort a moderné pracovné nástroje
▪ Možnosť vybudovať si dlhodobo úspešnú a stabilnú pozíciu
▪ Zázemie medzinárodnej úspešnej firmy
▪ Menší tím aktívnych a kooperujúcich kolegov
▪ Adekvátne platové ohodnotenie a motivujúca štruktúra platu
▪ Veľmi dobrý pracovný komfort a moderné pracovné nástroje
▪ Možnosť vybudovať si dlhodobo úspešnú a stabilnú pozíciu
Informácie o výberovom konaní
▪ Pozícia je vhodná pre skúsenejšieho pracovníka zákazníckeho servisu alebo CRM špecialistu, ktorý mal v portfóliu 100 - 200 firemných klientov a chce pracovať s unikátnym produktom v oblasti online marketingu.
▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom a v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
▪ Životopisy a motivačné listy prosím zasielajte v slovenskom a v anglickom jazyku.
▪ Odpovedať budeme všetkým uchádzačom.
▪ Stručné zdôvodnenie prípadného zamietnutia zasielame len kandidátom, ktorí sa zúčastnia osobných pohovorov a požiadajú oň.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Reklama a prieskum trhu
Naším klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť poskytujúca svojim klientom jedinečné špecializované onlineové marketingové služby pre zvyšovanie predaja ich produktov a služieb.
Naším klientom je úspešná medzinárodná spoločnosť poskytujúca svojim klientom jedinečné špecializované onlineové marketingové služby pre zvyšovanie predaja ich produktov a služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
▪ skúsenosti na pozícii zákazníckeho servisu alebo CRM špecialistu pre firemných zákazníkov sú veľkou výhodou
▪ Skúsenosti so správou portfólia 100-200 zákazníkov je veľkou výhodou
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
▪ Schopnosť dosahovať stanovené ciele a dodržiavať termíny
▪ Vnútorná energia a drive
▪ Iniciatívnosť a schopnosť organizácie vlastného času
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka
▪ Skúsenosti so správou portfólia 100-200 zákazníkov je veľkou výhodou
▪ Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
▪ Schopnosť dosahovať stanovené ciele a dodržiavať termíny
▪ Vnútorná energia a drive
▪ Iniciatívnosť a schopnosť organizácie vlastného času
▪ Pokročilá znalosť anglického jazyka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
"Right people - good job! Right job - happy people!"
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
ACTIVE Personnel Solutions je personálno - poradenská spoločnosť, ktorá poskytuje profesionálne personálne služby najmä v oblasti vyhľadávania a výberu pracovníkov. Na Slovensku pôsobí od roku 2008.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 2197867
Dátum zverejnenia: 27.7.2015
2015-07-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Administratívny pracovník, referent, Obchodný referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: ACTIVE Personnel Solutions, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700 - 900 EUR/mesiac, Dohodou.