Sales representative / Obchodný zástupca

AConsulting HR, s.r.o.

Miesto práce
Šurany, okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.08.2017
Mzdové podmienky (brutto)
motivujúci

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme vhodného kandidáta s dobrými komunikačnými zručnosťami, skúsenosťami s B2B predajom, ktorého pracovnou náplňou bude:

• Aktívna akvizícia klientov v oblasti polygrafickej výroby a riešení.
• Tvorba a realizácia krátkodobej ale aj dlhodobej predajnej stratégie
• Manažovanie cenových ponúk a uzatváranie zmlúv
• Analýza trhu a konkurencie
• Udržiavanie a budovanie vzťahov s klientmi, partnermi spoločnosti
• Vykonávanie ďalších súvisiacich administratívnych úloh (napr. týždenné hlásenia)

Zamestnanecké výhody, benefity

• služobný automobil, služobný telefón a notebook
• voľnosť v tvorbe harmonogramu obch.stretnutí
• možnosť ďalšieho profesijného rastu a rozvoja

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka zaujala, pošlite nám svoj štruktúrovaný profesijný CV v slovenskom a anglickom jazyku na nižšie uvedený mail. Vybratých uchádzačov budeme pozývať na osobný pohovor.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je zahraničná obchodná firmy podnikajúca v obore polyrafického priemyslu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Predchádzajúce pracovné skúsenosti na relevantnej pozícii 3-5 rokov
• Aktívna znalosť anglického jazyka (slovom a písmom)
• Ovládanie na užívateľskej úrovni počítačové programy (MS Office, Internet...)
• Vodičský preukaz typu B
• Výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
• Obchodné myslenie
• Dobré organizačné a manažérske schopnosti
• Samostatnosť, zodpovednosť
• Silná orientácia na zákazníka
Čo ponúkame:
• Zaujímavú pracovnú pozíciu, ktorá poskytuje možnosť sebarealizácie, kariérneho rastu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním zamestnania pre jednotlivé úrovne manažmentu, špecialistov, referentov, obchodníkov, realizovaním personálneho poradenstva.

Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 3115050  Dátum zverejnenia: 28.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: motivujúci