Údržbár a správca budov a zariadení

AConsulting HR, s.r.o.

Miesto práce
okres Nové Zámky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosti s riadením a správou budov a firemného majetku? Tak hľadáme práve Vás pre pracovné miesto obsadzované v N. Zámkoch!!!

Hlavné pracovné úlohy na pracovnej pozícii budú:

- Zabezpečuje starostlivosť a údržbu technických a technologických zariadení v objekte.
- Zadáva technické návrhy zariadení na zlepšenie práce zamestnanhcov a zadáva návrhy na nové zariadenia.
- Zabezpečuje kuričské práce a obsluhu kotlov, ako i ďalších suvisiacich technologických zariadení a celkov.
- Zadáva požiadavky na výrobu drobných a veľkých zámočníckych prác.
- Vykonáva nákup drobného materiálu na opravu a údržbu.
- Zabezpečuje bezporuchový chod klimatizačných, chladiacich a mraziacich zariadení.
- Vykonáva preventívnu a plánovanú údržbu na strediskách.
- Zabezpečuje čistotu na zverených pracoviskách.
- Plánuje, zabezpečuje, koordinuje a kontroluje činnosť externých dodávateľov podielajúcich sa na opravách, údržbách a servisoch zariadení a technologických celkov.
- Plánuje, zabezpečuje, koordinuje a kontroluje činnosť opráv, údržby a servisu zariadení a technologických celkov vykonávaných samostatne alebo v spolupráci s tímom údržby.
- Vykonáva záznami a evidenciu opráv, údržby a servisov vykonaných vo vlastnej réžii a vykonaných externými dodávateľmi.
- Vykonáva ďalšie činnosti podľa zadania nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej zahraničnej výrobnej spoločnosti
- možnosť odborného a profesijného rastu

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás ponuka oslovila a spĺňate profesijné požiadavky, svoje štruktúrované životopisy
spolu s motivačným listom zasielajte do 31.03.2017

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Našim klientom je zahraničná výrobná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

technické

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Excel - Expert

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné prepoklady
- technické myslenie, precíznosť, schopnosť riešiť problémy,
- komunikatívnosť, odolnosť voči stresu,
ochota učiť sa nové veci.

Profesijné požiadavky:
- PC MS OFFICE - hlavne so zameraním na MS Excel
-- prax v podobnej pozícii min. 3. roky podmienkou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním zamestnania pre jednotlivé úrovne manažmentu, špecialistov, referentov, obchodníkov, realizovaním personálneho poradenstva.

Poslaním spoločnosti AConsulting HR, s.r.o. je pomôcť spoločnostiam kvalifikovaným personálnym poradenstvom pri výbere nových zamestnancov, pre aktívne napĺňanie firemných stratégií a plánov, a tak zabezpečiť ich úspechy v podnikateľskej aktivite, pretože: „ľudia tvoria firmu a napĺňajú jej ciele“.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
ID: 2987555  Dátum zverejnenia: 27.3.2017