Customer Service Administrator mit Deutsch und Englisch gesucht !

Achilles Information Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Ivánska cesta 30/B, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.
Kto sme

Tím zákazníckej podpory poskytuje globálne príležitosti v rýchlo sa rozvíjajúcom a v spoľahlivo fungujúcom oddelení našej spoločnosti. Snažíme sa dosiahnuť to, že všetkým zákazníkom budeme poskytovať služby v čo najvyššom štandarde. Zároveň pracujeme na rozvoji zručností našich zamestnancov, ktorí v rámci tímu dosahujú spoločné ciele.

Naši zamestnanci zákazníckeho servisu poskytujú podporu a pracujú s miestnymi, regionálnymi a globálnymi spoločnosťami, ktoré dodávajú alebo by chceli dodávať svoje produkty či poskytovať služby nákupcom, teda zákazníkom spoločnosti Achilles. Tím podpory zákazníkom pomáha dodávateľom pri ich registrácii a rôznych otázkach vyskytujúcich sa pri vypĺňaní online dotazníka týkajúceho sa informácií o registrujúcej sa spoločnosti, jej produktoch a poskytovaných službách. Daná podpora zahŕňa pomoc pri vypĺňaní online dotazníka, poprípade technickú pomoc.
Hneď, ako dodávateľ odošle vyplnený online dotazník, vašou úlohou bude overenie informácií s cieľom zaručiť ich presnosť a dôveryhodnosť. V prípade identifikácie akéhokoľvek problému alebo nezrovnalosti, budete priamo spolupracovať s dodávateľom na jeho odstránení a náprave pred tým, než budú jeho dáta zverejnené v schémach spoločnosti Achilles.




Pracovná pozícia

Niet pochýb, že práca v tíme zákazníckej podpory ponúka celý rad zaujímavých pracovných úloh a skúseností, ktoré nás odlišujú od typického zákazníckeho servisu. V našej spoločnosti veríme, že vytvorenie tímu s pozitívnym prístupom, sa bezpodmienečne prejaví aj v podpore, ktorú poskytujeme našim zákazníkmi. Vzhľadom k tomu, že neexistujú dva rovnaké prípady dodávateľov, poskytneme vám školenia na rozvoj komunikačných zručností, schopnosť myslieť sám za seba a byť sebavedomý v poskytovaní rád a riešení prípadných problémov. Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude telefonická a elektronická komunikácia s dodávateľmi a kontrola kvality online dotazníkov. Samozrejme, čaká vás oveľa viac než toto; napríklad aj možnosť prevziať iniciatívu, spolupracovať s inými oddeleniami spoločnosti v rámci poskytovania zákazníckej podpory alebo zavádzanie inovatívnych riešení v spolupráci s dodávateľmi. To všetko prispieva k jedinečnosti nášho zákazníckeho servisu, ktorého súčasťou sa môžete stať práve Vy.

Zamestnanecké výhody, benefity

Okrem jedinečnej možnosti stať sa členom nášho zákazníckeho servisu, Achilles ponúka prostredie stabilnej spoločnosti ako aj skvelé pracovné príležitosti. Rastieme rýchlo, a preto hľadáme ľudí so správnou víziou a prístupom k práci, aby rástli spolu s nami. Prostredníctvom školení vás podporíme v rozvoji vašich schopností zákazníckej podpory ako aj mimo nich. Sme hrdí, že máme dobrú povesť i v rámci medziľudskej podpory našich zamestnancov na internej úrovni, pretože ľudský prístup je pre nás veľmi dôležitý. Oddelenie zákazníckej podpory ponúka konkurencieschopné finančné ohodnotenie, vypracovaný bonusový program a zaujímavé zamestnanecké výhody, ako je 5 dní dovolenky navyše, work life balance príspevok, každý deň čerstvé ovocie, káva, čaj a mlieko, ale i pravidelné teambuildingové aktivity plne hradené spoločnosťou, či 75% príspevok zamestnávateľa na stravné lístky.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo očakávame:
• optimistických a motivovaných ľudí s komunikatívnym prístupom k podpore našich zákazníkov,
• schopnosť poradiť a pomôcť zákazníkom v procese registrácie,
• profesionálny prístup pri komunikácii so zákazníkmi,
• schopnosť aktívne počúvať a vyriešiť problémy
• znalosť najmä nemeckého a anglického jazyka na profesionálnej úrovni /ústny a písomný prejav/
• logické myslenie nevyhnutné pre promptné návrhy riešenia požiadaviek zákazníkov
• počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Explorer
V spoločnosti Achilles si ceníme predchádzajúce pracovné skúsenosti, avšak motiváciu, takt v práci, húževnatosť a vôľu byť úspešný považujeme za rovnako podstatné a dôležité.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Achilles bola založená v roku 1990 v Nórsku. O 3 roky neskôr vzniklo sídlo firmy vo Veľkej Británii. Dnes patrí Achilles medzi spoločnosti s medzinárodným zastúpením vo viac ako 25 krajinách medzi ktoré patrí napríklad Írsko, Španielsko, Švédsko, Portugalsko, Venezuela, Argentína, Nemecko, Dánsko a ďalšie. Spoločnosť ponúka profesionálne riešenia v oblasti obstarávania a obchodu pre nasledujúce odvetvia: energetika, naftový a plynárenský priemysel, železničná doprava, stavebníctvo, farmaceutický priemysel, verejný sektor, baníctvo a informačné a komunikačné technológie.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov
ID: 2780616  Dátum zverejnenia: 25.10.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac