Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník starostlivosti o zákazníkov/ Taliansky a Anglický jazyk
Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického a rýchlo sa rozrastajúceho kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.
Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického a rýchlo sa rozrastajúceho kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.
Kto sme
Tím zákazníckej podpory poskytuje globálne príležitosti v rýchlo sa rozvíjajúcom a v spoľahlivo fungujúcom oddelení našej spoločnosti. Snažíme sa dosiahnuť to, že všetkým zákazníkom budeme poskytovať služby v čo najvyššom štandarde. Zároveň pracujeme na rozvoji zručností našich zamestnancov, ktorí v rámci tímu dosahujú spoločné ciele.
Naši zamestnanci zákazníckeho servisu poskytujú podporu a pracujú s miestnymi, regionálnymi a globálnymi spoločnosťami, ktoré dodávajú alebo by chceli dodávať svoje produkty či poskytovať služby nákupcom, teda zákazníkom spoločnosti Achilles. Tím podpory zákazníkom pomáha dodávateľom pri ich registrácii a rôznych otázkach vyskytujúcich sa pri vypĺňaní online dotazníka týkajúceho sa informácií o registrujúcej sa spoločnosti, jej produktoch a poskytovaných službách. Daná podpora zahŕňa pomoc pri vypĺňaní online dotazníka, poprípade technickú pomoc.
Hneď, ako dodávateľ odošle vyplnený online dotazník, vašou úlohou bude overenie informácií s cieľom zaručiť ich presnosť a dôveryhodnosť. V prípade identifikácie akéhokoľvek problému alebo nezrovnalosti, budete priamo spolupracovať s dodávateľom na jeho odstránení a náprave pred tým, než budú jeho dáta zverejnené v schémach spoločnosti Achilles.
Pracovná pozícia
Niet pochýb, že práca v tíme zákazníckej podpory ponúka celý rad zaujímavých pracovných úloh a skúseností, ktoré nás odlišujú od typického zákazníckeho servisu. V našej spoločnosti veríme, že vytvorenie tímu s pozitívnym prístupom, sa bezpodmienečne prejaví aj v podpore, ktorú poskytujeme našim zákazníkmi. Vzhľadom k tomu, že neexistujú dva rovnaké prípady dodávateľov, poskytneme vám školenia na rozvoj komunikačných zručností, schopnosť myslieť sám za seba a byť sebavedomý v poskytovaní rád a riešení prípadných problémov. Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude telefonická a elektronická komunikácia s dodávateľmi a kontrola kvality online dotazníkov. Samozrejme, čaká vás oveľa viac než toto; napríklad aj možnosť prevziať iniciatívu, spolupracovať s inými oddeleniami spoločnosti v rámci poskytovania zákazníckej podpory alebo zavádzanie inovatívnych riešení v spolupráci s dodávateľmi. To všetko prispieva k jedinečnosti nášho zákazníckeho servisu a k možnosti kariérneho rastu.
Čo vám môžeme ponúknuť
Okrem jedinečnej možnosti stať sa členom nášho zákazníckeho servisu, Achilles ponúka prostredie stabilnej spoločnosti ako aj skvelé pracovné príležitosti. Rastieme rýchlo, a preto hľadáme ľudí so správnou víziou a prístupom k práci, aby rástli spolu s nami. Prostredníctvom školení vás podporíme v rozvoji vašich schopností zákazníckej podpory ako aj mimo nich. Sme hrdí, že máme dobrú povesť i v rámci medziľudskej podpory našich zamestnancov na internej úrovni. Oddelenie zákazníckej podpory ponúka konkurencieschopné finančné ohodnotenie, vypracovaný bonusový program a zaujímavý rad ďalších zamestnaneckých výhod.
Váš profil
Čo očakávame:
- optimistických a motivovaných ľudí s komunikatívnym prístupom k podpore našich zákazníkov,
- schopnosť poradiť a pomôcť zákazníkom v procese registrácie,
- profesionálny prístup pri komunikácii so zákazníkmi,
- schopnosť aktívne počúvať a vyriešiť problémy
- znalosť talianskeho a anglického jazyka na profesionálnej úrovni /ústny a písomný prejav/
- logické myslenie nevyhnutné pre promptné návrhy riešenia požiadaviek zákazníkov
- počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Explorer
Pre viac informácií o pracovných ponukách v spoločnosti Achilles, navštívte prosím www.achilles.com/jobs.
ID: 2704492
Dátum zverejnenia: 25.8.2016
2016-08-25
lokalita: Bratislavský kraj, Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Achilles Information Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac