Pracovník starostlivosti o zákazníkov/ Taliansky a Anglický jazyk

Srdcom spoločnosti Achilles je tím zákazníckej podpory, v ktorom sa máte možnosť stať súčasťou dynamického a rýchlo sa rozrastajúceho kolektívu, komunikujúceho so spoločnosťami z rôznych priemyselných odvetví z celého sveta. Každý klient, s ktorým spolupracujeme je pre nás jedinečný, a preto budete mať možnosť si vytvoriť dôveru a prehĺbiť odborné znalosti v rámci riešenia otázok s malými ako aj nadnárodnými spoločnosťami.


Kto sme

Tím zákazníckej podpory poskytuje globálne príležitosti v rýchlo sa rozvíjajúcom a v spoľahlivo fungujúcom oddelení našej spoločnosti. Snažíme sa dosiahnuť to, že všetkým zákazníkom budeme poskytovať služby v čo najvyššom štandarde. Zároveň pracujeme na rozvoji zručností našich zamestnancov, ktorí v rámci tímu dosahujú spoločné ciele.

Naši zamestnanci zákazníckeho servisu poskytujú podporu a pracujú s miestnymi, regionálnymi a globálnymi spoločnosťami, ktoré dodávajú alebo by chceli dodávať svoje produkty či poskytovať služby nákupcom, teda zákazníkom spoločnosti Achilles. Tím podpory zákazníkom pomáha dodávateľom pri ich registrácii a rôznych otázkach vyskytujúcich sa pri vypĺňaní online dotazníka týkajúceho sa informácií o registrujúcej sa spoločnosti, jej produktoch a poskytovaných službách. Daná podpora zahŕňa pomoc pri vypĺňaní online dotazníka, poprípade technickú pomoc.

Hneď, ako dodávateľ odošle vyplnený online dotazník, vašou úlohou bude overenie informácií s cieľom zaručiť ich presnosť a dôveryhodnosť. V prípade identifikácie akéhokoľvek problému alebo nezrovnalosti, budete priamo spolupracovať s dodávateľom na jeho odstránení a náprave pred tým, než budú jeho dáta zverejnené v schémach spoločnosti Achilles.


Pracovná pozícia

Niet pochýb, že práca v tíme zákazníckej podpory ponúka celý rad zaujímavých pracovných úloh a skúseností, ktoré nás odlišujú od typického zákazníckeho servisu. V našej spoločnosti veríme, že vytvorenie tímu s pozitívnym prístupom, sa bezpodmienečne prejaví aj v podpore, ktorú poskytujeme našim zákazníkmi. Vzhľadom k tomu, že neexistujú dva rovnaké prípady dodávateľov, poskytneme vám školenia na rozvoj komunikačných zručností, schopnosť myslieť sám za seba a byť sebavedomý v poskytovaní rád a riešení prípadných problémov. Vašou hlavnou pracovnou náplňou bude telefonická a elektronická komunikácia s dodávateľmi a kontrola kvality online dotazníkov. Samozrejme, čaká vás oveľa viac než toto; napríklad aj možnosť prevziať iniciatívu, spolupracovať s inými oddeleniami spoločnosti v rámci poskytovania zákazníckej podpory alebo zavádzanie inovatívnych riešení v spolupráci s dodávateľmi. To všetko prispieva k jedinečnosti nášho zákazníckeho servisu a k možnosti kariérneho rastu.


Čo vám môžeme ponúknuť

Okrem jedinečnej možnosti stať sa členom nášho zákazníckeho servisu, Achilles ponúka prostredie stabilnej spoločnosti ako aj skvelé pracovné príležitosti. Rastieme rýchlo, a preto hľadáme ľudí so správnou víziou a prístupom k práci, aby rástli spolu s nami. Prostredníctvom školení vás podporíme v rozvoji vašich schopností zákazníckej podpory ako aj mimo nich. Sme hrdí, že máme dobrú povesť i v rámci medziľudskej podpory našich zamestnancov na internej úrovni. Oddelenie zákazníckej podpory ponúka konkurencieschopné finančné ohodnotenie, vypracovaný bonusový program a zaujímavý rad ďalších zamestnaneckých výhod.


Váš profil

Čo očakávame:
  • optimistických a motivovaných ľudí s komunikatívnym prístupom k podpore našich zákazníkov,
  • schopnosť poradiť a pomôcť zákazníkom v procese registrácie,
  • profesionálny prístup pri komunikácii so zákazníkmi,
  • schopnosť aktívne počúvať a vyriešiť problémy
  • znalosť talianskeho a anglického jazyka na profesionálnej úrovni /ústny a písomný prejav/
  • logické myslenie nevyhnutné pre promptné návrhy riešenia požiadaviek zákazníkov
  • počítačové zručnosti: MS Office (Word, Excel, Outlook), Internet Explorer
V spoločnosti Achilles si ceníme predchádzajúce pracovné skúsenosti, avšak motiváciu, takt v práci, húževnatosť a vôľu byť úspešný považujeme za rovnako podstatné a dôležité.
Pre viac informácií o pracovných ponukách v spoločnosti Achilles, navštívte prosím www.achilles.com/jobs.
Reagovať na ponuku
ID: 2704492  Dátum zverejnenia: 25.8.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac