Logo Accounting ATLAS s. r. o.

Junior účtovník

Accounting ATLAS s. r. o.

Miesto práce
Sky Park Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 300 EUR/mesiacMzda od 1.100 - 1.300 € brutto/mesiac. Konečné mzdové podmienky a profesné zaradenie závisia od požadovaných skúsenosti uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Plnenie úloh pod dohľadom senior účtovníka (vedenie účtovníctva, fakturácia, bankové výpisy, pokladňa, interné doklady, majetok)

- Kontrola podkladov DPH v spolupráci so senior účtovníkom

- Spolupráca na príprave mesačných a ročných uzávierkových operáciách

- Príprava vybraných reportov a štatistických výkazov

- Aktívna interná a externá komunikácia s klientom a príslušnými úradmi

- Sledovanie a uplatňovanie legislatívnych zmien

- Účtovná agenda (fakturácia, bankové výpisy, pokladňa, interné doklady, majetok)

- Uzávierkové operácie, inventarizácia účtov

- Zostavovanie účtovnej závierky príprava transferu základu dane, príprava daňového priznania

- Komplexná starostlivosť o klienta, posielanie pravidelných reportov

- Komunikácia s daňovými úradmi, príprava daňových kontrol

- Riešenie rôznych účtovných a daňových špecifík vyskytujúcich sa u klienta

- Konzultácie s priamym nadriadeným- Administratívna práca

Zamestnanecké výhody, benefity

- Rýchly odborný rast, všestranná pracovná náplň, neustále nové účtovné a daňové prípady

- Možnosť kariérneho postupu

- Práca v priateľskom a aktívnom kolektíve

- Tréningový a rozvojový program business – soft skills

- Jazykové kurzy

- Flexibilný pracovný čas

- 13. a 14. plat- Stravné kredity vo výške 6€ plne hradené zamestnávateľom

- Narodeninový príspevok

- Príspevok na jazykové vzdelávanie

- Rekreačné poukazy

- Práca v atraktívnych office priestoroch s výhľadom na mesto a oddychovými zónami v podobe     biliardovej miestnosti, gymu, virtuálnej reality či kútikov s občerstvením.

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme uchádzačom za prejavený záujem o nami inzerovanú pracovnú ponuku. Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Mierne pokročilý
Fakturácia - Mierne pokročilý
Skladové hospodárstvo - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
POHODA (účtovníctvo) - Pokročilý
KROS - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Účtovníctvo

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Si proklientsky orientovaný tímový hráč

- Tvoja samostatná a precízna práca prináša prospech tebe a tvojmu pracovnému okoliu

- Tvoje organizačné schopnosti a dobrý time management ti umožnia venovať sa viacerým úlohám súbežne a plniť termíny

- Si dynamický človek, pretože chceš pracovať pre neustále rastúcu spoločnosť a podieľať sa na jej úspechu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

„Sme tím profesionálov, ktorí majú jediný cieľ – zastať partnerskú poradenskú rolu našim klientom a pomôcť im dostať sa na vrchol svojich podnikateľských vízií. Ponúkame konzultácie a servis v oblasti práva, daňovej štruktúry, procesného auditu a supervízie a spracovania účtovníctva.

Naša spoločnosť Accounting ATLAS s. r. o. v platforme ATLAS GROUP® zastupuje divíziu odborných konzultácií v oblasti komplexného účtovníctva, miezd a personalistiky. Je úzko prepojená aj so spracovaním daní, preto má účtovník v našom tíme na starosti aj dane klienta.

Poskytujeme konzultácie a služby komplexného spracovania účtovníctva a miezd viac ako stovke externých klientov formou outsourcingu, a to ako jednoduchšie tak aj zložité cezhraničné zadania či podnikové kombinácie. Preto u nás kolegovia riešia neustále nové prípady a o účtovníckom stereotype nemôže byť ani reči. :)

Budujeme tímy a podporujeme komunikáciu medzi nimi, pretože vieme, že spolupráca je v našej brandži kľúčová.

Nových členov tímu vždy radi privítame v našich moderne a sviežo zariadených kancelárskych priestoroch v SkyPark Offices v Bratislave, alebo v útulnom prostredí pod Tatrami v Ružomberku. Snažíme sa v zamestnancoch podporovať ducha spoločenskej zodpovednosti, preto sa snažíme udržiavať našu kanceláriu v ekologickom móde, podporujeme digitálne účtovníctvo a zúčastňujeme sa dobrovoľníckych akcií v rámci teambuildingov.“

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Bc. Anna Medvec
Tel.: +421907977695
E-mail: poslať životopis
ID: 4615788  Dátum zverejnenia: 25.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac