Pomocný účtovník, office manager

ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.

Miesto práce
Blumentálska 16, 81107 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
október 2016
Ponúkaný plat (brutto)
Platové podmienky dohodou individuálne.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Zabezpečovanie chodu kancelárie, pomocné účtovnícke práce pri spracovaní účtovnej agendy klientov - najskôr vybrané okruhy pod dohľadom senior účtovníka s perspektívou spracovania komplexných účtovníctiev vrátane spracovania účtovných výkazov a daňových priznaní. Po získaní relevantných zručností možnosť potupu na pozíciu asistenta audítora. Pozícia je vhodná najmä pre nedávnych absolventov VŠ.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť získania profesionálnych skúseností v oblasti účtovníctva, daní, auditu a oceňovania podnikov z rôznych odvetví ekonomiky vrátane spolupráce so subjektmi so zahraničnou majetkovou účasťou, školenia v oblasti účtovnej a daňovej legislatívy, medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS a medzinárodných audítorských štandardov ISA.

Naši zamestnanci sa okrem účtovania aktívne zapájajú aj do audítorských zákaziek, po dvoch rokoch praxe sa majú možnosť prihlásiť na vstupné testy za asistenta audítora a stať sa členom SKAU, po ďalších troch rokoch majú možnosť sa prihlásiť na audítorské skúšky a stať sa certifikovaným audítorom.

Informácie o výberovom konaní

Vybraných potenciálnych zamestnancov budeme oslovovať v troch kolách:
1. Zaslanie dotazníkov uchádzačom.
2. Po vyhodnotení dotazníkov absolvujú vybraní uchádzači krátky test z účtovníctva v niektorom z týchto termínov: 3.-7.10.2016.
3. Po vyhodnotení testov pozveme vybraných uchádzačov na osobný pohovor s riaditeľom bratislavskej pobočky, na základe týchto pohovorov bude vybraný jeden úspešný uchádzač, ktorému ponúkneme zamestnanie.

Chceme zdôrazniť, že uchádzač síce nemusí mať prax s účtovaním, ale musí ovládať daňovú legislatívu (najmä Zákon o DPH), zákon o účtovníctve a postupy účtovania.

DÔLEŽITÉ!!!: Vaše životopisy prosíme neposielať prostredníctvom stránky profesia.sk, ale PRIAMO NA TENTO E-MAIL: ivobosela@acceptaudit.com

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

7.10.2016 (ostáva ešte 7 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Preferujeme absolventov EUBA FHI, smer účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo
Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Administratívne a ekonomické znalosti

Jednoduché účtovníctvo - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Windows - pokročilý
Internet (e-mail, www) - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
OMEGA - základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ochota zdokonaľovania profesionálnych zručností, schopnosť pozitívnej a flexibilnej komunikácie s klientmi, pripravenosť na absolvovanie viacdňových pracovných ciest, zodpovednosť, samostatnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Audítorská a účtovná spoločnosť so sídlom v Prešove a pobočkami v Košiciach a Bratislave, s pôsobnosťou na celom Slovensku, poskytujúca služby finančného auditu a spracovania účtovníctva a miezd pre klientov z rôznych odvetví, vrátane klientov so zahraničnou majetkovou účasťou.

www.acceptaudit.sk

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.
Blumentálska 16
81107 Bratislava
http://www.acceptaudit.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ivan Bošela
E-mail: poslať životopis
Poslať spoločnosti životopisOdporučiť ponuku známemu
ID: 1411724   Dátum zverejnenia: 20.9.2016