Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomocný účtovník, office manager
ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.
Miesto práce
Blumentálska 16, 81107 Bratislava, Bratislava
Blumentálska 16, 81107 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
22.01.2017
22.01.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Platové podmienky dohodou individuálne.
Platové podmienky dohodou individuálne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Prvotný pracovný úväzok začína v našej sesterskej účtovnej spoločnosti TINTA S, s.r.o. Pracovnou náplňou je zabezpečovanie chodu kancelárie, pomocné účtovnícke práce pri spracovaní účtovnej agendy klientov - najskôr vybrané okruhy pod dohľadom senior účtovníka s perspektívou spracovania komplexných účtovníctiev vrátane spracovania účtovných výkazov a daňových priznaní.
Po získaní relevantnej praxe v účtovníctve a príslušných zručností možnosť postupu na pozíciu asistenta audítora v audítorskej spoločnosti ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o. (obe spoločnosti majú sídlo a pobočky v rovnakých priestoroch).
Pozícia je vhodná najmä pre nedávnych absolventov VŠ.
Po získaní relevantnej praxe v účtovníctve a príslušných zručností možnosť postupu na pozíciu asistenta audítora v audítorskej spoločnosti ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o. (obe spoločnosti majú sídlo a pobočky v rovnakých priestoroch).
Pozícia je vhodná najmä pre nedávnych absolventov VŠ.
Zamestnanecké výhody, benefity
Možnosť získania profesionálnych skúseností v oblasti účtovníctva, daní, auditu a oceňovania podnikov z rôznych odvetví ekonomiky vrátane spolupráce so subjektmi so zahraničnou majetkovou účasťou, školenia v oblasti účtovnej a daňovej legislatívy, medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS a medzinárodných audítorských štandardov ISA.
Naši zamestnanci sa okrem účtovania aktívne zapájajú aj do audítorských zákaziek, po dvoch rokoch praxe sa majú možnosť prihlásiť na vstupné testy za asistenta audítora a stať sa členom SKAU, po ďalších troch rokoch majú možnosť sa prihlásiť na audítorské skúšky a stať sa certifikovaným audítorom.
Naši zamestnanci sa okrem účtovania aktívne zapájajú aj do audítorských zákaziek, po dvoch rokoch praxe sa majú možnosť prihlásiť na vstupné testy za asistenta audítora a stať sa členom SKAU, po ďalších troch rokoch majú možnosť sa prihlásiť na audítorské skúšky a stať sa certifikovaným audítorom.
Informácie o výberovom konaní
Vybraných potenciálnych zamestnancov budeme oslovovať v troch kolách:
1. Zaslanie dotazníkov uchádzačom.
2. Po vyhodnotení dotazníkov absolvujú vybraní uchádzači krátky test z účtovníctva v niektorom z týchto termínov: 12., 13., 16.1.2017.
3. Po vyhodnotení testov pozveme vybraných uchádzačov na osobný pohovor s riaditeľom bratislavskej pobočky, na základe týchto pohovorov bude vybraný jeden úspešný uchádzač, ktorému ponúkneme zamestnanie.
Chceme zdôrazniť, že uchádzač síce nemusí mať prax s účtovaním, ale musí ovládať daňovú legislatívu (najmä Zákon o DPH), zákon o účtovníctve a postupy účtovania.
DÔLEŽITÉ!!!: Vaše životopisy prosíme neposielať prostredníctvom stránky profesia.sk, ale PRIAMO NA TENTO E-MAIL: [email protected]
1. Zaslanie dotazníkov uchádzačom.
2. Po vyhodnotení dotazníkov absolvujú vybraní uchádzači krátky test z účtovníctva v niektorom z týchto termínov: 12., 13., 16.1.2017.
3. Po vyhodnotení testov pozveme vybraných uchádzačov na osobný pohovor s riaditeľom bratislavskej pobočky, na základe týchto pohovorov bude vybraný jeden úspešný uchádzač, ktorému ponúkneme zamestnanie.
Chceme zdôrazniť, že uchádzač síce nemusí mať prax s účtovaním, ale musí ovládať daňovú legislatívu (najmä Zákon o DPH), zákon o účtovníctve a postupy účtovania.
DÔLEŽITÉ!!!: Vaše životopisy prosíme neposielať prostredníctvom stránky profesia.sk, ale PRIAMO NA TENTO E-MAIL: [email protected]
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Preferujeme absolventov EUBA FHI, smer účtovníctvo
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Základy
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota zdokonaľovania profesionálnych zručností, schopnosť pozitívnej a flexibilnej komunikácie s klientmi, pripravenosť na absolvovanie viacdňových pracovných ciest, zodpovednosť, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Účtovná a audítorská spoločnosť so sídlom v Prešove a pobočkami v Bratislave a Košiciach, poskytujúca služby finančného auditu, spracovania účtovníctva a miezd pre klientov z rôznych odvetví, vrátane klientov so zahraničnou majetkovou účasťou, poradenské služby, due diligence a pod. Sme dlhodobo zaraďovaní medzi top 20 audítorských spoločností v SR.
www.acceptaudit.sk
www.acceptaudit.sk
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1411724
Dátum zverejnenia: 4.1.2017
2017-01-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Účtovník Spoločnosť: ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Platové podmienky dohodou individuálne.