Pomocný účtovník, office manager

ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o.

Miesto práce
Blumentálska 16, 81107 Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
22.01.2017
Mzdové podmienky (brutto)
Platové podmienky dohodou individuálne.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Prvotný pracovný úväzok začína v našej sesterskej účtovnej spoločnosti TINTA S, s.r.o. Pracovnou náplňou je zabezpečovanie chodu kancelárie, pomocné účtovnícke práce pri spracovaní účtovnej agendy klientov - najskôr vybrané okruhy pod dohľadom senior účtovníka s perspektívou spracovania komplexných účtovníctiev vrátane spracovania účtovných výkazov a daňových priznaní.

Po získaní relevantnej praxe v účtovníctve a príslušných zručností možnosť postupu na pozíciu asistenta audítora v audítorskej spoločnosti ACCEPT AUDIT & CONSULTING, s.r.o. (obe spoločnosti majú sídlo a pobočky v rovnakých priestoroch).

Pozícia je vhodná najmä pre nedávnych absolventov VŠ.

Zamestnanecké výhody, benefity

Možnosť získania profesionálnych skúseností v oblasti účtovníctva, daní, auditu a oceňovania podnikov z rôznych odvetví ekonomiky vrátane spolupráce so subjektmi so zahraničnou majetkovou účasťou, školenia v oblasti účtovnej a daňovej legislatívy, medzinárodných účtovných štandardov IAS/IFRS a medzinárodných audítorských štandardov ISA.

Naši zamestnanci sa okrem účtovania aktívne zapájajú aj do audítorských zákaziek, po dvoch rokoch praxe sa majú možnosť prihlásiť na vstupné testy za asistenta audítora a stať sa členom SKAU, po ďalších troch rokoch majú možnosť sa prihlásiť na audítorské skúšky a stať sa certifikovaným audítorom.

Informácie o výberovom konaní

Vybraných potenciálnych zamestnancov budeme oslovovať v troch kolách:
1. Zaslanie dotazníkov uchádzačom.
2. Po vyhodnotení dotazníkov absolvujú vybraní uchádzači krátky test z účtovníctva v niektorom z týchto termínov: 12., 13., 16.1.2017.
3. Po vyhodnotení testov pozveme vybraných uchádzačov na osobný pohovor s riaditeľom bratislavskej pobočky, na základe týchto pohovorov bude vybraný jeden úspešný uchádzač, ktorému ponúkneme zamestnanie.

Chceme zdôrazniť, že uchádzač síce nemusí mať prax s účtovaním, ale musí ovládať daňovú legislatívu (najmä Zákon o DPH), zákon o účtovníctve a postupy účtovania.

DÔLEŽITÉ!!!: Vaše životopisy prosíme neposielať prostredníctvom stránky profesia.sk, ale PRIAMO NA TENTO E-MAIL: [email protected]

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Preferujeme absolventov EUBA FHI, smer účtovníctvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Nemecký jazyk - Úplný začiatočník (A1)

Ostatné znalosti

Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Internet(e-mail, www) - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
OMEGA - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Ochota zdokonaľovania profesionálnych zručností, schopnosť pozitívnej a flexibilnej komunikácie s klientmi, pripravenosť na absolvovanie viacdňových pracovných ciest, zodpovednosť, samostatnosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Účtovná a audítorská spoločnosť so sídlom v Prešove a pobočkami v Bratislave a Košiciach, poskytujúca služby finančného auditu, spracovania účtovníctva a miezd pre klientov z rôznych odvetví, vrátane klientov so zahraničnou majetkovou účasťou, poradenské služby, due diligence a pod. Sme dlhodobo zaraďovaní medzi top 20 audítorských spoločností v SR.

www.acceptaudit.sk

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1411724  Dátum zverejnenia: 4.1.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Platové podmienky dohodou individuálne.