Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Assistant (part time/longterm)
Miesto práce
Plynarenska 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
WHAT WILL
YOU DO
Podpora pre novych zahranicnych zamestnancov v nasledovnych cinnostiach:
• Vizovy proces: pravidelna navsteva cudzineckej policie a priprava potrebnych materialov
• Zalozenie bankoveho uctu
• Vyhladanie lekarov
• Vysvetlenie: posta, mobilny operator, doprava v ramci BA
• Vizovy proces: pravidelna navsteva cudzineckej policie a priprava potrebnych materialov
• Zalozenie bankoveho uctu
• Vyhladanie lekarov
• Vysvetlenie: posta, mobilny operator, doprava v ramci BA
WHAT WE
EXPECT
• Vynikajúca znalosť práce s počítačom
• Dobrá znalosť anglického jazyka
• Silné komunikačné zručnosti a pro-klientska orientácia
• Silný zmysel pre detail a zodpovednosť
• Flexibilita - dostupnosť každý pracovný deň v týždni (20 hodín / týždeň)
• Dobrá znalosť anglického jazyka
• Silné komunikačné zručnosti a pro-klientska orientácia
• Silný zmysel pre detail a zodpovednosť
• Flexibilita - dostupnosť každý pracovný deň v týždni (20 hodín / týždeň)
Interested?
Apply for this jobSimilar career opportunities at Accenture
Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.Show all jobs
ID: 2573923
Dátum zverejnenia: 23.5.2016
2016-05-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Asistent Spoločnosť: Accenture, s.r.o.