Pracovník zákazníckeho centra s nemeckým jazykom

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time

WHAT WILL
YOU DO

• Pracovník zákazníckeho centra je prvým kontaktným bodom pre klienta cez telefón alebo email.
• Hlavnou úlohou je spracovať prichádzajuci hovor/email v požadovanovaj kvalite a množstve.
• Problematika zákazníckeho centra súvisí s oblasťou nákupu/obstarávania.
• Komunikácia s klientom je v nemeckom jazyku.

WHAT WE
EXPECT

• Aktívna znalosť nemeckeho jayzka, anglictina aspon komunikativna uroven
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti zakaznickeho servisu
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť riešiť problémy
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciam

Interested?

Apply for this job

Similar career opportunities at Accenture

Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.

Show all jobs
ID: 2242004  Dátum zverejnenia: 3.9.2015