Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník kontaktného centra s poľským jazykom (dlhodobá brigáda pre študentov)
Place of work
Bratislava
Contract type
agreement-based (Temporary jobs)
WHAT WILL
YOU DO
• Pracovník kontaktného centra je prvým kontaktným bodom pre klienta (kontakt cez telefón alebo email)
• Spracovanie prichádzajucich hovorov/emailov
• Operatívne riešenie zákazníckych problémov v oblasti nákupu/obstarávania (nie telemarketing)
• Administratívna výpomoc tímu podľa pokynov nadriadeného
• Komunikácia s klientom je v poľskom jazyku
• Spracovanie prichádzajucich hovorov/emailov
• Operatívne riešenie zákazníckych problémov v oblasti nákupu/obstarávania (nie telemarketing)
• Administratívna výpomoc tímu podľa pokynov nadriadeného
• Komunikácia s klientom je v poľskom jazyku
WHAT WE
EXPECT
• Študenta denného štúdia, ktorý má záujem o dlhodobú brigádu
• Aktívna (plynulá) znalosť poľského jazyka
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti podpory zákazníkov
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť proaktívne riešiť problém
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
Čo ponúkame?
• Príjemný mladý kolektív
• Príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
• Odporuč známeho - bonus v programe zamestnaneckých odporúčaní
• Bazén a sauna
• Teambuildingové aktivity
Našli ste sa v tomto profile?
Máte veľkú možnosť pridať sa do našej divízie Services v Accenture a stať sa súčasťou globálneho lídra.
Ak mate záujem, neváhajte a kontaktuje nás na [email protected] alebo navštívte našu web stránku www.accenture.sk alebo si pridajte "Accenture na Slovensku" za svojho priateľa na Faceboku a budete vždy ako prvý vedieť, o našich nových pracovných príležitostiach.
• Aktívna (plynulá) znalosť poľského jazyka
• Aktívna znalosť anglického jazyka
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti podpory zákazníkov
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť proaktívne riešiť problém
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
Čo ponúkame?
• Príjemný mladý kolektív
• Príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
• Odporuč známeho - bonus v programe zamestnaneckých odporúčaní
• Bazén a sauna
• Teambuildingové aktivity
Našli ste sa v tomto profile?
Máte veľkú možnosť pridať sa do našej divízie Services v Accenture a stať sa súčasťou globálneho lídra.
Ak mate záujem, neváhajte a kontaktuje nás na [email protected] alebo navštívte našu web stránku www.accenture.sk alebo si pridajte "Accenture na Slovensku" za svojho priateľa na Faceboku a budete vždy ako prvý vedieť, o našich nových pracovných príležitostiach.
Interested?
Apply for this jobSimilar career opportunities at Accenture
Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.Show all jobs
ID: 1872243
Dátum zverejnenia: 18.9.2014
2014-09-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administrative Worker, Official, Call Operator, Claims Administrator, Client officer, Telemarketer Spoločnosť: Accenture, s.r.o.