Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník nákupných operácií s nemeckým jazykom (part-time)
Place of work
Bratislava
Contract type
agreement-based (Temporary jobs)
WHAT WILL
YOU DO
• Komunikácia s koncovým užívateľom, väčšinou prostredníctvom mailu.
• Vytváranie nákupných objednávok a kontrola požiadaviek na základe stanovených pravidiel
• Zmeny, dodatky, zrušenie objednávok na základe požiadaviek
• Sledovanie objednávok, vyjasňovanie nezrovnalostí, chýbajúcich potvrdení
• Vytváranie nových a aktualizácia existujúcich SAP kontraktov
• Získavanie chýbajúcich potvrdení od dodávateľov
• Práca s faktúrami
• Ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
• Vytváranie nákupných objednávok a kontrola požiadaviek na základe stanovených pravidiel
• Zmeny, dodatky, zrušenie objednávok na základe požiadaviek
• Sledovanie objednávok, vyjasňovanie nezrovnalostí, chýbajúcich potvrdení
• Vytváranie nových a aktualizácia existujúcich SAP kontraktov
• Získavanie chýbajúcich potvrdení od dodávateľov
• Práca s faktúrami
• Ďalšie administratívne činnosti podľa pokynov nadriadeného
WHAT WE
EXPECT
• Dobré interpersonálne schopnosti ( je nutné vytvárať vzťahy s klientmi po telefóne bez osobného kontaktu)
• Pozitívny prístup k nákupu a analytickým úlohám
• Znalosť práce s Microsoft Windows Standard Software (Windows, Word, Excel, PowerPoint)
• Znalosť práce so SAP SRM / MM ( nie je nutné)
• Aktívna znalosť nemčiny a angličtiny
Čo ponúkame?
• Príjemný mladý kolektív
• Príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
• Odporuč známeho - bonus v programe zamestnaneckých odporúčaní
• Bazén a sauna
• Teambuildingové aktivity
Našli ste sa v tomto profile?
Máte veľkú možnosť pridať sa do našej divízie Services v Accenture a stať sa súčasťou globálneho lídra.
Ak mate záujem, neváhajte a kontaktuje nás na [email protected] alebo navštívte našu web stránku www.accenture.sk alebo si pridajte "Accenture na Slovensku" za svojho priateľa na Faceboku a budete vždy ako prvý vedieť o našich nových pracovných príležitostiach.
• Pozitívny prístup k nákupu a analytickým úlohám
• Znalosť práce s Microsoft Windows Standard Software (Windows, Word, Excel, PowerPoint)
• Znalosť práce so SAP SRM / MM ( nie je nutné)
• Aktívna znalosť nemčiny a angličtiny
Čo ponúkame?
• Príjemný mladý kolektív
• Príspevok na stravné lístky nad rámec zákona
• Odporuč známeho - bonus v programe zamestnaneckých odporúčaní
• Bazén a sauna
• Teambuildingové aktivity
Našli ste sa v tomto profile?
Máte veľkú možnosť pridať sa do našej divízie Services v Accenture a stať sa súčasťou globálneho lídra.
Ak mate záujem, neváhajte a kontaktuje nás na [email protected] alebo navštívte našu web stránku www.accenture.sk alebo si pridajte "Accenture na Slovensku" za svojho priateľa na Faceboku a budete vždy ako prvý vedieť o našich nových pracovných príležitostiach.
Interested?
Apply for this jobSimilar career opportunities at Accenture
Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.Show all jobs
ID: 1812179
Dátum zverejnenia: 24.7.2014
2014-07-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administrative Worker, Official, Assistant, Claims Administrator, Client officer, Office Manager Spoločnosť: Accenture, s.r.o.