Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pracovník kontaktného centra s nemeckým jazykom (part-time)
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
WHAT WILL
YOU DO
• Pracovník kontaktného centra je prvým kontaktným bodom pre klienta (kontakt cez telefón alebo email)
• Spracovanie prichádzajucich hovorov/emailov
• Operatívne riešenie zákazníckych problémov v oblasti nákupu/obstarávania (nie telemarketing)
• Komunikácia s klientom je v nemeckom jazyku
• Spracovanie prichádzajucich hovorov/emailov
• Operatívne riešenie zákazníckych problémov v oblasti nákupu/obstarávania (nie telemarketing)
• Komunikácia s klientom je v nemeckom jazyku
WHAT WE
EXPECT
• Aktívna (plynulá) znalosť nemeckého jazyka
• Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti podpory zákazníkov
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť proaktívne riešiť problém
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
• Anglický jazyk na stredne pokročilej úrovni
• Ochota pracovať a vzdelávať sa v oblasti podpory zákazníkov
• Schopnosť sústrediť sa na detaily a dodržiavať kontrolné postupy
• Schopnosť proaktívne riešiť problém
• Tímový hráč s dobrými komunikačnými schopnosťami
• Príjemné vystupovanie, schopnosť rýchlo reagovať, odolnosť voči stresovým situáciám
Interested?
Apply for this jobSimilar career opportunities at Accenture
Sorry, we don't have any similar work positions for you at the moment.Show all jobs
ID: 1716194
Dátum zverejnenia: 16.4.2014
2014-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Accenture, s.r.o.