Office Manager/ka s finančnými a HR úlohami

ableneo Slovensko s.r.o.

Miesto práce
Mýtna 48, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť, internship, stáž
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od skúseností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme šikovného/ú a zodpovedného/ú kolegu/kolegyňu, ktorý/á sa bude podieľať na rôznych úlohách spojených s kontrolou, spracovaním a komunikáciou v oblasti finančnej a HR administratívy. 

Hľadáme človeka na fulltime ale aj šikovného/ú part-time kolegu/kolegyňu.  


Hlavné úlohy a zodpovednosti:

  • Kontrola timesheetov a komunikácia so zamestnancami ohľadom ich správnosti, ich následné spracovanie
  • Vystavenie a zaslanie faktúr klientom, kontrola faktúr s objednávkami
  • Komunikácia ohľadom čerpania budgetu
  • Zaznamenanie objednávok do účtovného systému
  • Výpočet sales bonusov
  • Práca s reportingovými tabuľkami

Bežné administratívne úkony:

  • Objednávanie kancelárskych potrieb, kávy, raňajok
  • Správa licencií
  • Organizácia interných eventov

HR administratíva:

  • Príprava zamestnaneckých zmlúv
  • Zabezpečenie techniky pre zamestnancov
  • BOZP agenda
  • Správa administratívnych úloh v systéme JIRA

Účtovníctvo a finančný manažment (skúsenosť výhodou, nie však podmienkou :) radi naučíme):

  • Účtovanie bankových výpisov 
  • Náklady budúcich období a ich preúčtovanie 
  • Spracovanie tabuľky likvidity 
  • Výpočet finančného príspevku na stravné z timesheetov 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:

  • Skúsenosti na podobnej pozícii sú výhodou
  • Výborné organizačné schopnosti a zmysel pre detail
  • Schopnosť efektívne komunikovať a riešiť problémy
  • Znalosť účtovníckych a administratívnych procesov
  • Schopnosť pracovať samostatne aj v tíme
  • Znalosť práce s MS Office (Excel, Word)
  • Skúsenosti s používaním systému JIRA sú výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

ableneo je spin-off od skupiny mimacom. Sme mladá dynamická a neustále rastúca spoločnosť s približne 80 zamestnancami. Sme integrátorom open source riešení založených na technológiách Java a pôsobíme v 3 krajinách: na Slovensku, v Českej republike a v Rakúsku. Našou víziou a realitou je dodávať kvalitné projekty a pomôcť klientom zavádzať inovácie. Ak je inovácia a budovanie niečím, čo Ťa motivuje a si pripravený preukázať svoje schopnosti v spoločnosti s perspektívnymi a ambicióznymi cieľmi, mali by sme sa určite spoznať!

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4836070  Dátum zverejnenia: 22.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac