Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Admin / personalista (40 hodín mesačne)
AbbVie s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), živnosť
na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
6.5.2024, prípadne dohodou
6.5.2024, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 10 EUR/hod.
Od 10 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Spracovanie personálnej dokumentácie, údajov a prehľadov, príprava mesačných podkladov pre mzdové oddelenie a kontrola ich spracovania, komunikácia v anglickom jazyku (40%) s globálnym tímom a v slovenskom jazyku (60%) s lokálnym tímom. Monitoring aktuálnych legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy. Práca bude vykonávaná z domu a pravidelne raz do týždňa z našej kancelárie v Bratislave (v utorok alebo v stredu v čase 9-12) . Celkovo 40 hodín mesačne na dohodu o pracovnej činnosti, prípadne práca na živnosť, dlhodobo.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti a príjemnom prostredí,
- flexibilný pracovný čas
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Mierne pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimum 2 roky skúseností na podobnej pozícii v oblasti ľudských zdrojov,
- znalosti právnych predpisov a postupov v oblasti miezd sú podmienkou,
- schopnosť pracovať virtuálne z domu a pravidelne raz do týždňa pracovať v našej kancelárii,
- spoľahlivosť, presnosť, zodpovednosť,
- samostatnosť i schopnosť tímovej spolupráce,
- pozitívny prístup k práci a flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme AbbVie, biofarmaceutická spoločnosť zameraná na oblasti, ktoré si vyžadujú inovatívne medicínske riešenia. V AbbVie spájame vedecký pokrok s odbornými vedomosťami a nadšením, aby sme dokázali riešiť aj tie najnáročnejšie výzvy v oblasti zdravia a významne tak prispeli k zvyšovaniu kvality života pacientov.
Všetky kariérne cesty u nás vedú k rovnakému cieľu – zlepšiť kvalitu ľudského života. Ponúkame príležitosti k rozvoju, ktoré vám poskytnú možnosti inovovať, spolupracovať, pomáhať pacientom a rozvíjať svoje zručnosti. Spoločne každý deň vytvárame, objavujeme a prinášame nové spôsoby, ako zlepšovať ľudské zdravie.
Všetky kariérne cesty u nás vedú k rovnakému cieľu – zlepšiť kvalitu ľudského života. Ponúkame príležitosti k rozvoju, ktoré vám poskytnú možnosti inovovať, spolupracovať, pomáhať pacientom a rozvíjať svoje zručnosti. Spoločne každý deň vytvárame, objavujeme a prinášame nové spôsoby, ako zlepšovať ľudské zdravie.
ID: 4811270
Dátum zverejnenia: 18.4.2024
2024-04-18
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Personalista Spoločnosť: AbbVie s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 10 EUR/hod.